Terug

vast telefoon onbekend

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Telenet

26/11/2024

Geachte mevrouw/heer, via telefonisch contact is er al enige tijd gemeld dat ik een probleem heb met mijn vaste telefoon die is doorgeschakeld naar mijn gsm. Iedereen die via vast telefoon belt komt er op mijn gsm "onbekend" , als ik vb. op een 2de lijn bezig ben kan ik geen kort bericht sturen naar klant ik bel u zo dadelijk terug, waardoor dit allemaal potentiele klanten zijn die ik kan verliezen, ik heb daar al van in de maand september voor aan het bellen, en ik krijg ieder keer de melding dat er voor gezien word. tot de maand oktober kwam en uiteindelijk werd mij dan verteld dat er een ticket werd aangemaakt en door werd gegeven aan de dienst IT. tot op heden is mijn probleem nog altijd niet opgelost als ik bel krijg ik ieder keer de zelfde melding maar nog altijd niets. Ik heb echter in oktober ook een mail verzonden en kreeg wel op 28/11 een mail terug dat jullie ermee bezig zijn. op 08/11 heb ik nog een melding verzonden via mail, met de melding om een vb te geven 07/11 3 onbekend 06/11 8 onbekend 05/11 4 onbekend 04/11 1 onbekend 31/10 1 onbekend 30/10 3 onbekend 28/10 6 onbekend 25/10 3 onbekend 23/10 4 onbekend 22/10 8 onbekend ----------------------- 41 klanten onbekend. en verder heb ik daar geen antwoord meer op verkregen. deze morgen 26/11 heb ik terug contact genomen doordat op 25/11 de persoon aan de telefoon mij binnen de 30 minuten ging terug bellen maar is niet gebeurt. de dame op 26/11 heeft mij daarop gemeld dat ik een ticketje heb bij IT maar dit nog wat kan duren voor daar antwoord op komt. voor ons is dit ons dagelijks inkomen maar als ik mensen niet kan terug bellen kan dit leiden tot een verlies van inkomen. daarom verzoek ik u om ons hierop een spoedig correct antwoord met een oplossing. indien met een tegemoetkoming Met vriendelijke groeten, van hoey sally

Berichten (2)

Telenet

Naar: S. V.

28/11/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel. Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, België telenet.be/business tel. 0800 68 000 KBO/BTW (BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd. Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statement Algemene voorwaarden

S. V.

Naar: Telenet

13/12/2024

beste, ondertussen toch al enige tijd terug tussen mijn probleem van de telefoon is echter nog altijd niet opgelost , alsook hoor ik niets van feedback van jullie mvg, sally

Bemiddeling door Testaankoop 13 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform