Geachte mevrouw/heer,
via telefonisch contact is er al enige tijd gemeld dat ik een probleem heb met mijn vaste telefoon die is doorgeschakeld naar mijn gsm. Iedereen die via vast telefoon belt komt er op mijn gsm "onbekend" , als ik vb. op een 2de lijn bezig ben kan ik geen kort bericht sturen naar klant ik bel u zo dadelijk terug, waardoor dit allemaal potentiele klanten zijn die ik kan verliezen, ik heb daar al van in de maand september voor aan het bellen, en ik krijg ieder keer de melding dat er voor gezien word. tot de maand oktober kwam en uiteindelijk werd mij dan verteld dat er een ticket werd aangemaakt en door werd gegeven aan de dienst IT. tot op heden is mijn probleem nog altijd niet opgelost als ik bel krijg ik ieder keer de zelfde melding maar nog altijd niets. Ik heb echter in oktober ook een mail verzonden en kreeg wel op 28/11 een mail terug dat jullie ermee bezig zijn.
op 08/11 heb ik nog een melding verzonden via mail, met de melding om een vb te geven
07/11 3 onbekend
06/11 8 onbekend
05/11 4 onbekend
04/11 1 onbekend
31/10 1 onbekend
30/10 3 onbekend
28/10 6 onbekend
25/10 3 onbekend
23/10 4 onbekend
22/10 8 onbekend
-----------------------
41 klanten onbekend.
en verder heb ik daar geen antwoord meer op verkregen.
deze morgen 26/11 heb ik terug contact genomen doordat op 25/11 de persoon aan de telefoon mij binnen de 30 minuten ging terug bellen maar is niet gebeurt.
de dame op 26/11 heeft mij daarop gemeld dat ik een ticketje heb bij IT maar dit nog wat kan duren voor daar antwoord op komt.
voor ons is dit ons dagelijks inkomen maar als ik mensen niet kan terug bellen kan dit leiden tot een verlies van inkomen.
daarom verzoek ik u om ons hierop een spoedig correct antwoord met een oplossing.
indien met een tegemoetkoming
Met vriendelijke groeten,
van hoey sally