Terug

Vast contract is plots met variabele tarieven

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: TotalEnergies

02/01/2023

We zijn klant bij TotalEnergies sinds 2016 met een vast contract voor gas en elektriciteit. Contract werd steeds stilzwijgend verlengd. Laatste verlenging contract loopt van 2021-2024 maar met tariefwijzing. Bij de eindafrekening van 2022 blijkt plots dat er meerdere tarieven worden gehanteerd ipv van 1 vast tarief.TE op de hoogte gebracht per mail als telefonisch zonder gevolg.Contract opgevraagd bij TE, daar wel een gevolg op gekregen per mail dat het om een vast contract gaat die telkens stilzwijgend verlengd werd. Hopelijk gaat het hier om een misverstand anders is TE duidelijk oneerlijk met zijn trouwe klanten. TE reageert niet op mijn protest en ombudsdienst weet waarschijnlijk niet wat eerst gedaan... Jammer genoeg moet het op deze manier verlopen en hopelijk met resultaat!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform