Terug

Vast besteladres wordt automatisch gewijzigd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

Y. V.

Naar: KRUIDVAT

13/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 13/07 heb ik een bestelling bij u gekocht voor 36eur77cent. Ik zou het product ontvangen op 17/07, echter werd het adres gewijzigd in een niet door mij toegevoegde winkel. De winkel in de botestraat wordt blijkbaar niet meer beleverd. Ik wou de aanpassing doorgeven via de klantendienst, maar de verbinding werd aan hun kant verbroken. Wachttijd was al 15 minuten, daarop nog eens 15 minuten omdat de operator blijkbaar haar job niet machtig was. Om dan nog eens online 15 minuten te wachten, tot er hopelijk iemand komt antwoorden. Samen 45 minuten, omwille van een slecht werkende website. Het is hemeltergend wanneer je 2 keer iets in de winkel wil laten toekomen. De eerste keer is het er niet, de tweede keer veranderen ze het adres waarop u normaal producten laat toekomen. In overeenstemming met uw algemene voorwaarden, ik deel u hierbij mee dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van deze goederen herroep. Het product dat ik kocht ontvangt u als retour, ik haal het niet op in de winkel. Het door mij betaalde bedrag van 36,77eur verwacht ik uiterlijk binnen 7 dagen na de datum van mijn bericht terugbetaald. Daar het product in uw bezit blijft (winkel) en niet in mijn bezit terecht komt. U kunt dit bedrag betalen op mijn rekeningnummer . Met vriendelijke groet, Youri Verween

Berichten (1)

Y. V.

Naar: KRUIDVAT

20/07/2024

Beste, Slechtse service ooit!!! Eerst veranderen ze de winkel waar het pakket aankomt, zonder u ervan op de hoogte te brengen, denkende dat het ingegeven adres nog steeds juist is. Daarna willen ze de bestelling pas annuleren, eens die is aangekomen. 6 dagen na aankomst krijg je een herinnering, ga je dan toch dik tegen je zin richting stad, blijkt het pakket niet aanwezig te zijn. KUTSERVICE is het woord ... Bij een vorige bestelling was die ook niet in de winkel aangekomen, dus gratis in de winkel, betalend aan huis. Zonder enige compensatie naar de klant toe ... We bellen dus nog maar eens de klantendienst, die na lang wachten opneemt, zoekt naar een oplossing. En voor de tweede keer het gesprek afsluit zonder verdere oplossing. 2,5 uur heb ik erin gestopt, zonder ook maar een oplossing voor handen te hebben. Daar de klantendienst het gesprek nog maar eens afsloot. Indien het pakket niet THUIS aankomt en gratis wordt verzonden of er enige compensatie is voorzien, zal ik wachten op mijn geld. Maar Kruidvat schrap ik voor mijn winkelbehoeften. Ik ben nog NOOIT een pakket kwijt geweest, enkel bij Kruidvat en dan nog in jullie eigen winkels, bij jullie eigen bevoorrading! Met teleurgestelde groeten, Youri Verween


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform