Beste,
Slechtse service ooit!!!
Eerst veranderen ze de winkel waar het pakket aankomt, zonder u ervan op de hoogte te brengen, denkende dat het ingegeven adres nog steeds juist is.
Daarna willen ze de bestelling pas annuleren, eens die is aangekomen.
6 dagen na aankomst krijg je een herinnering, ga je dan toch dik tegen je zin richting stad, blijkt het pakket niet aanwezig te zijn.
KUTSERVICE is het woord ...
Bij een vorige bestelling was die ook niet in de winkel aangekomen, dus gratis in de winkel, betalend aan huis. Zonder enige compensatie naar de klant toe ...
We bellen dus nog maar eens de klantendienst, die na lang wachten opneemt, zoekt naar een oplossing. En voor de tweede keer het gesprek afsluit zonder verdere oplossing. 2,5 uur heb ik erin gestopt, zonder ook maar een oplossing voor handen te hebben. Daar de klantendienst het gesprek nog maar eens afsloot.
Indien het pakket niet THUIS aankomt en gratis wordt verzonden of er enige compensatie is voorzien, zal ik wachten op mijn geld. Maar Kruidvat schrap ik voor mijn winkelbehoeften. Ik ben nog NOOIT een pakket kwijt geweest, enkel bij Kruidvat en dan nog in jullie eigen winkels, bij jullie eigen bevoorrading!
Met teleurgestelde groeten,
Youri Verween