Beste,Wij hebben uw mail goed ontvangen van de klant Szajko Zsuzsana metklantennummer K2418581-80.Bij het nakijken van dit dossier zie ik dat wij inderdaad als eerstgeschatte verbruikswaarden hadden ontvangen van de netbeheerder dit metfactuur nummer F30448749 eindfactuur voor de periode van 01/01/23 tot29/03/23 met een meterstanden 27215 op 30/03/2023.Deze factuur werd geannuleerd naar aanleiding dat wij nieuwe meterstandenbinnen gekregen hebben van de netbeheerder uit.Hierdoor werd er een nieuwe eindfactuur F30870231 opgemaakt voor de zelfdeperiode maar met een meterstand van 27499 op 30/03/2023.Deze factuur werd ook geannuleerd omdat wij opnieuw nieuwe meterstandenhebben ontvangen van de netbeheerder, hier werd de laatste eindfactuurF30962361 opgemaakt voor dezelfde periode en met de meterstand 27610,hieruit blijkt dat de klant meer verbruik heeft gehad waardoor hierinderdaad een hoger bedrag is te betalen.Aangezien de afrekening met een bedrag van 459,91 euro alsnog geannuleerdwerd zal hier uiteindelijk nog een bedrag van 116,86 euro nog moeten bijbetalen.Momenteel is er nog een totaal openstaand saldo van 316,86 euro, dit heeftbetrekking op het voorschotfactuur van september van de nieuwe aansluitingen het verschil van de eindfactuur van de oude woning dat nog moet betaaldworden.Wij begrijpen dat het vervelend is en niet overzichtelijk door alleannulaties die werden ingevoerd, echter voeren wij alleen correcties in opvraag van de netbeheerder na het ontvangen van nieuwe verbruiksgegevens.De netbeheerder kan tot 3 jaar teruggaan in het verleden om correcties inte voeren op afrekeningen ongeacht dit in het voordeel of in het nadeel isvan de klant.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben, ik wens u nog een fijnedag.Met vriendelijke groeten,VirginieUw Elegant-dossierbeheerder *Elegant*Kleine Nieuwedijkstraat 53/22800 Mechelen------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------*éééé