Terug

variabel contract met hoog tarief?

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Luminus

05/12/2023

Beste, mijn vast tarief verviel 10/2022 en luminus stelde me nieuwe voorschotten voor 5 keer hoger dan ervoor. Ik heb toen via de app gezocht om iemand te kunnen bereiken en gevraagd om een maandelijkse afrekening te krijgen. Men heeft mij toen gebeld en gezegd dat er enkel een variabel contract beschikbaar was en dat op het eind van de maand de gemiddelde gas en elektriciteitsprijs werd berekend. Ik heb maandelijks de meterstanden doorgegeven tot 5/2023, sindsdien staat het pand leeg. Nu krijg ik een afrekening van 4300 euro , het hele jaar is berekend op een tarief ts 0.55 en 0.70 cent per kw, terwijl de marktprijs al lang ts 0.10 en 0.20 euro zit. Zelfs mijn nieuwe voorschotfaktuur zou opnieuw aan dit hoge tarief zijn? Mijn klacht bij luminus levert verschillende antwoorden op, maar geen antwoord op mijn vraag.grtzTom


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform