Ik bestelde een aantal toestellen voor onze vakantiewoning en in afwachting van de toekenning van ons BTW nr heeft uw klantendienst mij verzekerd dat zodra wij ons nummer toegekend hadden, ik de factuur op eenvoudige vraag kon laten aanpassen zodat ons BTW nr vermeld werd. Dit is nog steeds niet in orde voor één van de drie toestellen. Het heeft mij vele mails en een aantal telefoontjes met lange wachttijd gekost. Ik krijg geen enkele reactie op de mails naar 'accounting@vandenborre.be' dat ik van uw klantendienst doorkreeg. De mails worden gelezen want ik krijg daarvan een bevestiging. Mail 14 feb., 4 feb., 2 feb., 26 jan., 20 jan...... en eerdere vragen. Wat is hier eigenlijk aan de hand dit heeft mij intussen zo veel tijd gekost en ik heb absoluut geen goed gevoel meer bij Vandenborre als leverancier.... Akte van vertrouwen??? Geen enkele reactie, dit is meer dan klantonvriendelijk dit is ronduit onbeschoft! Breng mijn factuur in orde zodat ik dit kan loslaten!