Terug

Vandenborre klantendienst reageert op geen enkele vraag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. G.

Naar: VANDEN BORRE

23/02/2023

Ik bestelde een aantal toestellen voor onze vakantiewoning en in afwachting van de toekenning van ons BTW nr heeft uw klantendienst mij verzekerd dat zodra wij ons nummer toegekend hadden, ik de factuur op eenvoudige vraag kon laten aanpassen zodat ons BTW nr vermeld werd. Dit is nog steeds niet in orde voor één van de drie toestellen. Het heeft mij vele mails en een aantal telefoontjes met lange wachttijd gekost. Ik krijg geen enkele reactie op de mails naar 'accounting@vandenborre.be' dat ik van uw klantendienst doorkreeg. De mails worden gelezen want ik krijg daarvan een bevestiging. Mail 14 feb., 4 feb., 2 feb., 26 jan., 20 jan...... en eerdere vragen. Wat is hier eigenlijk aan de hand dit heeft mij intussen zo veel tijd gekost en ik heb absoluut geen goed gevoel meer bij Vandenborre als leverancier.... Akte van vertrouwen??? Geen enkele reactie, dit is meer dan klantonvriendelijk dit is ronduit onbeschoft! Breng mijn factuur in orde zodat ik dit kan loslaten!

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: P. G.

28/02/2023

Beste,Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.Ik bevestig je via deze weg dat de aanpassing op je factuur wel degelijk gebeurt is. Een nieuwe factuur werd op 17.02.2023 met de post naar je toegestuurd. Deze zal dus binnen enkele dagen in je brievenbus zitten.In afwachting van de factuur, heb ik in bijlage een duplicaat toegevoegd.In de hoop je hiermee te helpen, wens ik je een fijne dag toe.VanessaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

P. G.

Naar: VANDEN BORRE

01/03/2023

Beste,op die factuur stond BTW nr al vermeld, het gaat over fact 373/08399 04.02.23In mijn account staat plots én heel vreemd ook nog eens een negatieve factuur met nr 374/49435 28.02.23 wat is dit nu weer??? Lijkt op een creditnota maar heet wél factuur voor een bedrag van -€ 1259Het gaat dus over de droogkast.

VANDEN BORRE

Naar: P. G.

02/03/2023

Beste,Om een wijziging van een factuur uit te voeren wordt de oorspronkelijke factuur verwijderd en wordt er een nieuwe opgemaakt waardoor jij een soort van creditnota ziet.Hier hoef je geen rekening mee te houden want de juiste factuur is dus 374/49434. Wat betreft de aanpassing van factuur 373/08399.De betreffende dienst, de boekhouding werd hierover nogmaals verwittigd. Ten laatste volgende week zal je een correctie krijgen van deze factuur.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform