Terug

Vanden Borre weigerd met een oplossing te komen voor een defect aangekochte tv.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: VANDEN BORRE

14/09/2023

Ik kocht de Phillips tv aan op 29/07 omdat deze afgeprijst stond door de solden. Deze tv is in een doos gebleven omdat we pas 1 september alleen gaan wonen zijn. Toen we deze op 1 september uit de doos haalden was er op het eerste zicht niets verkeerd op een paar blaazen op het scherm na ( ik dacht dat deze onder de beschermfolie zaten). Wanneer we de tv in het stopcontact steken zien we dat het scherm vol staat met pixels, lijnen en een barst achter het scherm. Vandenborre wil het toestel niet terugnemen omdat deze een maand eerder aangekocht werd en we niet binnen de twee dagen teruggekomen zijn om het probleem te melden. Hierdoor zitten wij nu met een kapotte tv die niet hersteld kan worden en we krijgen ook geen vergoeding, ze kunnen ons niet verder helpen vertelden ze. Ik hoop hiermee een vergoeding te ontvangen of een nieuwe tv.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: R. V.

19/09/2023

Beste,Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek van morgen, heb ik je dossier intern besproken met de directie.In principe kunnen wij geen tussenkomst bieden gezien de schade aan de TV pas gemeld wordt een maand na afhaling in de winkel. Wij kunnen niet met zekerheid achterhalen wat er al dan niet gebeurd is met de TV tijdens het transport vanuit de winkel of in de maand voordat de TV uitgepakt werd. Uitzonderlijk zijn wij bereid om je 10% korting aan te bieden op een gelijkaardige TV in dezelfde prijsklasse (toestel tussen de 600 euro en 799 euro).Dit voorstel blijft gelden tot en met 30/09/2023. Indien je hiervan gebruik wil maken, kan dit op vertoon van deze mail via de winkel.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform