Terug

Vanden borre komt hun garantie voorwaarden niet na.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: VANDEN BORRE

20/04/2023

Beste,Wij kochten een diepvries koelkast combinatie in 2019 en wij hebben hierbij de service plus garantie genomen.Vorig jaar was dit toestel kapot en hebben we enkele dagen moeten wachten tot een technieker kwam (al staat in de service plus garantie voorwaarden dat ze dezelfde dag nog komen als je voor 9u belt voor een kapotte vriezer) ook werden wij een vervangtoestel geweigerd al staat in diezelfde voorwaarden dat je één krijgt gedurende de tijd van de reparatie. Nu 10 maand later (19/4/23) is diezelfde vriezer-frigo terug kapot en de technieker kan maar komen op 26 april. Wij hebben 3x gebeld en uitgelegd dat wij extra hebben betaald voor die service en begrijpen dat ze niet binnen de dag kunnen komen (al staat er zwart op wit dat ze dat zouden moeten doen) maar één week wachten vinden we niet kunnen en we voelen ons een tweede maal in het zak gezet door Vanden Borre hun garantie.Mvg

Berichten (7)

VANDEN BORRE

Naar: S. B.

21/04/2023

Beste,Ik kan aan de hand van het nummer van garantie dat je doorgeeft, je dossier helaas niet terugvinden.Kan je mij het nummer van de aankoopfactuur van de koelkast/diepvriezer laten weten aub ?Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

S. B.

Naar: VANDEN BORRE

22/04/2023

Bestehopelijk vind je iets terug a.d.h.v. deze nummersmvgbestelbon nr: 015234640factuur: 983/31921-27.11.19service plus polis nr: 983/31921.03.450

VANDEN BORRE

Naar: S. B.

24/04/2023

Beste,Wij betreuren dat je niet tevreden bent over het verloop van de herstelling, helaas hebben wij maar een beperkt aantal bruikleen toestellen beschikbaar, de reden waarom dit jou geweigerd werd zal allicht te maken hebben met een te kort aan bruikleen toestellen, onze oprechte excuses hiervoor.Vriendelijke groetenCynthiaConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

S. B.

Naar: VANDEN BORRE

24/04/2023

De reden dat we geen kregen was omdat het een koelkast diepvries combinatie is en niet alleen een vriezer werd verteld aan de telefoon.En betreuren jullie ook het feit dat je maar 7dagen na ons telefoontje komt voor de reparatie? Er staat duidelijk 7/7 bellen en voor 9u bellen is de dag zelf komen, ik versta dat dit soms moeilijk is met bestaande plannen die dag, maar 7dagen??Ik hoop toch dat jullie dit op 1 of andere manier kunnen goed maken want dit is nu de 2e maal dat dit ons gelapt word en we zijn enorm ontgoocheld. Mvg

VANDEN BORRE

Naar: S. B.

05/05/2023

Beste,Wij helpen onze klanten steeds zo snel mogelijk verder, maar dit is natuurlijk wel afhankelijk van de beschikbaarheid in de planning.Uit pure commerciele tegemoetkoming zijn wij bereid om je een waardebon van 25 euro aan te bieden. Deze bon zal je eersaags per post worden toegestuurd.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

S. B.

Naar: VANDEN BORRE

08/05/2023

BesteDe diepvries is nu opnieuw stuk. Hopelijk doen jullie nu wel het nodige!

VANDEN BORRE

Naar: S. B.

15/05/2023

Beste,De winkel heeft ons laten weten dat je de beloofde waardebon van 25 euro nog niet ontvangen hebt. Vermoedelijk zal deze zoek geraakt zijn bij Bpost.Wij zullen hem nogmaals verzenden. Je zal deze eersaags mogen ontvangen.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform