Terug

Vandaag besteld morgen in huis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

L. G.

Naar: bol.com

04/11/2024

De laatste maanden heb ik niets anders dan problemen met de meeste leveringen van Bol.com. Er staat op de app dat het zogezegd geleverd is maar dat is niet zo, ook niet bij de buren. Als ik de ‘klantendienst’ wil spreken krijg ik een robot die me verteld dat als het geleverd staat ik best nog 4 werkdagen wacht en dat het dan wel geleverd wordt. Als ik dan eindelijk iemand aan de lijn krijg wordt ik ZEER onrespectvol behandeld. Als ik Bol.com gebruik is dat meestal omdat ik vandaag iets bestel om het dan morgen in huis te hebben. Tot en met begin 2024 heb ik daar nooit problemen mee gehad. Maar de laatste maanden heb ik niet anders dan problemen. Ik ben al jaren trouwe klant bij bol.com maar als dit nog lang blijft duren gaat de app gewoon de vuilbak in en kijk ik wat meer bij andere apps. Ook al heel vaak ‘valse’ producten gehad of producten die stuk toekomen. Zelf ben ik bezig met zelfstandig te worden en vind ik klantenservice ENORM belangrijk. Het stoort me dus enorm dat ik de laatste tijd enkel en alleen maar robots aan de lijn krijg of mensen die me ‘bot’ behandelen. Of de leverdienst zet pakjes aan mijn voordeur op straat terwijl ik een grote carpoort heb iets verder. Of de leverdienst zet mijn pakje net naast mijn afdak zodat het natgeregend wordt. Of zoals nu staan er 2 verschillende pakjes ‘geleverd’ terwijl dat niet zo is. OOK niet bij de buren… Jammer dat Bol zijn klanten die al jaren heel veel bestellen niet meer zo belangrijk vinden.

Berichten (2)

bol.com

Naar: L. G.

05/11/2024

Goedendag Laura, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te vernemen dat het de laatste tijd vaak is misgegaan. Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven van de bestelling die je nog niet hebt ontvangen? Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 4 november 2024 20:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Vandaag besteld morgen in huis ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

L. G.

Naar: bol.com

08/11/2024

Ik heb gebeld met de klantendienst en de facturen zijn uitgewist.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform