Op 5 juni 2025 om 10:54 heb ik via het bpost-kantoor te Roosdaal (Gasthuisstraat 65, 1760 Roosdaal) een internationaal pakket verzonden naar Nederland, met trackingcode: CE632741012BE.
Tot op heden, 12 juni 2025, is er:
geen enkele trackinginformatie zichtbaar via track.bpost.be;
ook geen informatie beschikbaar via PostNL;
de status blijft blanco of meldt “zending niet gevonden”.
Het betreft een pakket met verzekerde waarde tot €500 (zoals vermeld op het betalingsbewijs). Aangezien de zending intussen 7 dagen geleden werd overhandigd aan bpost, verzoek ik u hierbij formeel om:
Een intern onderzoek naar de huidige locatie/status van mijn zending;
Een schriftelijke bevestiging van de stappen die bpost onderneemt;
Indien nodig, informatie over het eventuele recht op schadevergoeding als het pakket verloren blijkt te zijn.
In bijlage vindt u indien gewenst het betalingsbewijs van de verzending.
Ik verzoek u vriendelijk maar dringend om binnen een redelijke termijn van maximaal 5 werkdagen te antwoorden.