Terug

Van Marcke lost probleem niet op

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: VAN MARCKE

04/08/2020

Beste,Een ik heb mijn verwarming bij Van Marcke besteld en vroeg uitdrukkelijk naar een koppelaansluiting in het midden. Deze heb ik niet ontvangen zoals ik wou, het is dus een zijaansluiting geworden. Mijn buizen zitten al volledig klaar in de badkamer en kunnen niet meer veranderd worden omwille van de plaaster werken. Nu heb ik al verschillende keren hun gecontacteerd en wordt ik telkens niet geholpen. Ook hebben ze via mail toegegeven dat zij inderdaad een fout hebben gemaakt. Maar ze verschuilen hun achter de regel dat ik het maar had moeten controleren. Wat overigens heel moeilijk is als deze nog verpakt zit.. Ik ben niet te spreken over de klantvriendelijkheid van Van Marcke te Roeselare. Ik heb heel veel problemen gehad met hun en vele zijn nog steeds niet opgelost. Zoals verkeerde stukken geleverd geweest, kranen die niet werken, een houder die niet past. En steeds word ik weg en weer gestuurd tussen toonzaalverkoopsers, klantendienst, techniekers. Kunnen jullie dit misschien voor mij oplossen? Met vriendelijke groeten, Lisa Pype

Berichten (2)

VAN MARCKE

Naar: L. P.

25/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

L. P.

Naar: VAN MARCKE

25/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform