Terug

Van het kastje naar de muur.. probleem sedert 16 okt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Proximus

12/12/2023

Beste, Wij hebben al maanden storingen bij levering internet en tv. We kregen een nieuwe decoder en kunnen niks van opgenomen programma's bekijken. Zender zit niet in het pakket staat er ( vrt prog). Ik contacteerde meermaals jullie dienst en jullie beloofden een oplossing. Blijkbaar was er een impact op het netwerk ( eerste klacht en melding en opening ticket was al op 16 okt jl) . Gisteren nog maar eens gebeld, men zou mij weer terug bellen, niet dus.... de vierde keer dat men dit zou doen. Ik belde vandaag terug en het automatisch antwoord zei dat jullie op de hoogte waren. Dit is inderdaad al zo van 16 okt, en gisteren heeft de man van klantendienst nog eens melding gedaan. ( 11 dec). Wij willen nu een definitieve oplossing. Jullie blijven facturen sturen voor het volle bedrag, maar leveren maar een deel van hetgeen we voor betalen. Ik wens , na tientallen mails en chats en telefoons een definitieve oplossing!

Berichten (1)

Proximus

Naar: H. D.

02/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-12-16.27.30.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004555855]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004555855]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform