Onderwerp: Uw klacht UPH141BKN
Beste meneer Schandevyl,
Ik verwijs ook naar ons telefonisch onderhoud.
U meldt ons dat u bij voorkeur een schriftelijk voorstel tot herbelegging van uw tegoeden wenst maar dat u dit niet heeft ontvangen.
Zoals aangehaald, heeft men getracht u meermaals telefonisch te contacteren. Gezien uw klacht heeft uw personal banker, mevrouw D’Hondt, op 5/9 een mail gestuurd met het aanbod van ING alsook haar directe contactgegevens.
Informatief geef ik u mee dat men in het ING-kantoor te Liedekerke niet op de hoogte was dat u dit aanbod enkel per mail wenste en niet telefonisch wou gecontacteerd worden.
U mag mevrouw D’Hondt uiteraard nog steeds contacteren voor meer toelichting.
Met vriendelijke groeten,
Hilde Weerts
Customer Care Center
Client Services
T +32 2 547 61 01
E hilde.weerts@ing.com
Mailbox FR : plaintes@ing.be
Mailbox NL : klachten@ing.be
ING Belgium
Marnixlaan 24 - 1000 Brussel