Verhaaltjestijd... In maart 2023 bezochten we Juntoo te Brugge. We vroegen een offerte voor de tafel die we in gedachten hadden. Met deze offerte bezochten we op 21/04/2023 de winkel in Wevelgem. We besloten de tafel aan te kopen en gaven de offerte daar af om over te gaan tot een bestelbon. Echter vielen we compleet uit de lucht toen de verkoopster ons zei dat de tafel en de poten een verschillend kleur hadden, nochtans zo stond het op onze offerte. Een kleur dat we, voor alle duidelijkheid, NIET hadden gevraagd. Dit is al de eerste fout die werd gemaakt. Na rechtzetting en effectieve bestelling werd ons verteld dat de levertijd 3 maanden zou zijn, middenweg juli zou de levering plaatsvinden. Onze situatie: wij verhuisden in juni naar een loft, met oog op de komst van onze nieuwe tafel besloten we onze oude tafel reeds te verkopen en een maand te overbruggen zonder. Zo moesten we deze niet meer mee verhuizen en hadden we zekerheid dat onze oude tafel verkocht zou zijn. 12 weken passeerden voorbij, zonder van iets op de hoogte gebracht te worden. Men vertelde ons nochtans dat ze ons gingen contacteren van zodra de stukken beschikbaar waren in de stock én klaar waren voor levering, zo kon je zelf een leveringsdatum kiezen. Laat dat laatste nu net heel belangrijk zijn voor ons, gezien we een verhuislift moeten voorzien om de tafel in onze loft te krijgen. Hier hangen uiteraard opnieuw kosten aan vast. Op dinsdag 18 juli namen we tel. contact op, gezien we nog steeds niets hadden gehoord over de tafel. De werkneemster aan de lijn vertelde ons dat de leverdatum opgeschoven is naar eind oktober, met de nadruk op 'ten vroegste'. Mevrouw kon niet beloven dat de leverdatum niet NOG meer zou opschuiven. DUS met andere woorden: moesten we zelf niet gebeld hebben hadden we dit nooit geweten, want zo onprofessioneel zoals ze zijn, hebben ze het fatsoen niet om hun klanten hiervan op de hoogte te brengen. Er werd ons geen tussentijdse oplossing aangeboden, noch korting, noch zekerheid over een leverdatum. Moeten wij tot eind oktober (of misschien langer) op de grond zitten (met een pasgeborene trouwens) om te eten? Zijn wij genoodzaakt geen vrienden/familie te kunnen uitnodigen door jullie verschrikkelijke klantenservice?? Of gaan jullie écht de klant laten opdraaien voor nog meer kosten om een tijdelijke tafel aan te schaffen?? Gezien de hoge bedragen, zou je toch wat meer professionaliteit verwachten van een firma zoals deze. Indien er geen oplossing komt voor onze situatie ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Ik ben ALLES BEHALVE tevreden hier mee en raad niemand aan om bij Juntoo te kopen.