Terug

Valsheid in geschriften

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. W.

Naar: GLS Belgium NV/SA

13/04/2023

De bezorger van GLS heeft een pakket als afgeleverd doorgegeven dat getekend moest worden. Dat is niet afgegeven , want ik was thuis. Dus GLS bezorger heeft zich in mijn ogen schuldig gemaakt aan valsheid in geschriften en diefstal. We hebben daarom ook vandaag een aangifte van valsheid in geschriften gedaan.

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. W.

14/04/2023

Beste,Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot en chauffeur.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte van het vervolg.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. W.

24/04/2023

Beste,Geconfronteerd met het uitblijven van een reactie van de chauffeur, hebben we een interne klachtenprocedure tegen hem opgestart.Wat de goederen betreft, is uw verzender op de hoogte gebracht en is er een schadedossier voor hen opgestart.In principe hadden ze U ook vervangende artikelen of een creditnota moeten sturen.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform