Terug

Valse reclame voor korting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

P. L.

Naar: GAMMA (Webshop)

17/06/2024

Beste, in de week van 13/05/2024 waren wij online op zoek naar een Shine bezem 7 m met telescopische steel. Wij hadden dit product bij Gamma gevonden aan 54,99€. In die week hoorden wij op de radio reclame dat het op zondag 19/05/2024 20% korting was bij elke online bestelling. Daarom hebben wij tot die zondag gewacht. Dus wanneer ik dit product wilde bestellen, zag ik dat ze de prijs verhoogd hadden naar 74,99€ en nu aanboden voor 54,99 €. Omdat wij dit nodig hadden, heb ik het product besteld, maar ineens via de app een klacht neergelegd. Omdat ik nog geen antwoord heb gekregen, heb ik vandaag gebeld naar de klantendienst en het enige wat zij mij zeggen is dat zij niet over de prijs gaan en niet weten waarom de prijs eerst verhoogd werd. Ik heb jammer genoeg geen foto genomen van de vorige prijs, omdat ik dit natuurlijk niet verwacht had. Graag uw advies hierover. Groetjes van Pascale

Berichten (3)

GAMMA (Webshop)

Naar: P. L.

17/06/2024

Nous vous remercions de votre courriel. Nous ferons de notre mieux pour vous répondre dans les plus brefs délais.Afin de vous offrir le meilleur service possible, nous avons créé pour vous un numéro de ticket personnel :2688310.Merci de communiquer ce numéro de ticket lorsque vous recontactez notre service clientèle.Avez-vous déjà consulté la foire aux questions surnotre site? Il est très probable que vous y trouverez la réponse.Vous avez une question sur un travail à exécuter ou sur un de nos produits?N’hésitez pas à passer dans un magasin GAMMA. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous aider.Grâceà cette carte, vous trouverez rapidement le magasin le plus proche avecles heures d’ouverture, le numéro de téléphone et l’itinéraire.Cordialement,Votre équipe GAMMACe message est envoyé automatiquement. Merci de ne pas y répondre.

P. L.

Naar: GAMMA (Webshop)

17/06/2024

Graag volgende communicatie in het Nederlands aub

GAMMA (Webshop)

Naar: P. L.

17/06/2024

Nous vous remercions de votre courriel. Nous ferons de notre mieux pour vous répondre dans les plus brefs délais.Afin de vous offrir le meilleur service possible, nous avons créé pour vous un numéro de ticket personnel :2688500.Merci de communiquer ce numéro de ticket lorsque vous recontactez notre service clientèle.Avez-vous déjà consulté la foire aux questions surnotre site? Il est très probable que vous y trouverez la réponse.Vous avez une question sur un travail à exécuter ou sur un de nos produits?N’hésitez pas à passer dans un magasin GAMMA. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous aider.Grâceà cette carte, vous trouverez rapidement le magasin le plus proche avecles heures d’ouverture, le numéro de téléphone et l’itinéraire.Cordialement,Votre équipe GAMMACe message est envoyé automatiquement. Merci de ne pas y répondre.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform