Terug

Valse reclame goedkoopste prijs

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. F.

Naar: VANDEN BORRE

07/07/2020

Beste, ik nam gisteren namens mijn mama contact op met Vanden Borre ivm een vaatwasser die bij Bol.com goedkoper geprijsd stond wegens een promotie. Omdat ik toch altijd liever zulke dingen in een winkel koop en Vanden Borre reclame maakt van de goedkoopste te zijn, besloot ik een mail te sturen waarin ik verwees naar de promotie bij Bol.com en de goedkopere prijs van de vaatwasser. Het gaat hier over een vaatwasser van AEG FSE63717P. (https://www.bol.com/nl/p/aeg-fse63717p-proclean-inbouw-vaatwasser/9200000116737153/?country=BE) link naar de promo bij Bol.com.> From: Lydia > Sent: 06/07/2020 14:41> To: sales@vandenborre.be> Subject: Een vraag over een product> > Beste, > Ik ben al een paar dagen vaatwasmachines aan het vergelijken op jullie website en anderen.> Vandaag kreeg ik een mail van Bol.com met zomerdeal aanbiedingen van verschillende vaatwasmachines.> Het betreft de AEG FSE63717P. Bij jullie ?1.1149 geprijsd en bij Bol ?629 door de 45% korting.> Mijn vraag is nu of deze bij jullie ook afgeprijsd gaat worden, aangezien Vandenborre altijd reclame maakt van de laagste prijs te hebben.> Mvg> LydiaWe kregen hier snel antwoord op van een medewerker dat ze ons bedankten om het prijsverschil te melden en dat onze aanvraag voldeed aan de voorwaarden van hun laagste prijs garantie. Ze gingen de prijs aanpassen zodat we de vaatwasser ook bij hun aan dezelfde prijs konden kopen. Deze prijs was dan geldig t.e.m. 13.07.2020.We kregen dan in de mail uitleg het we het moesten bestellen omdat de vaatwasser nu nog altijd aan de originele prijs stond.- Van: Vanden Borre Sales [sales@vandenborre.be]Verzonden: Monday, July 6, 2020 2:55:11 PMAan: Lydia Onderwerp: RE: Een vraag over een product [4040042:1666581] Beste Lydia, Dank je wel om ons dit prijsverschil te melden.Je aanvraag voldoet aan de voorwaarden van onze laagste prijs garantie. Wij passen onze prijs voor je aan. Je kan de AEG FSE63717P bij ons kopen aan de prijs van € 629.00 (geldig tot en met 13.07.2020).Hoe gaat het in zijn werk?Je bestelt online met levering aan huis:1. Bestel je artikel op vandenborre.be.2. Antwoord op de bevestigings-e-mail en vermeld het prijsverschil.3. Wij passen de prijs zo snel mogelijk aan in je bestelling.Als je de levering 's anderendaags wil, kunnen wij de prijs niet meer aanpassen. Vraag dan online een terugbetaling aan (tot 30 dagen na je aankoop).Je bestelt in de winkel of online met Click&Collect: toon deze e-mail aan de verkoper in de winkel. De prijs op je bestelbon wordt onmiddellijk aangepast.Je bestelt telefonisch (02 334 00 00): vermeld deze e-mail aan de telefonist(e) als je bestelt.Je vindt alle details over de laagste prijs garantie en onze andere engagementen in de Akte van Vertrouwen.Fijne dag verder,LarissaCommerciële dienst - Vanden BorreToen ik de vaatwasser dan 30 min later wou bestellen, was deze van de website verdwenen. Eerst dacht ik dat deze even offline gehaald was om de prijs te kunnen aanpassen maar in de loop van de namiddag bleef deze verdwenen.Ik heb dan opnieuw contact gezocht met Vanden Borre en kreeg dan weer antwoord dat ze de vaatwasser in onze winkelkar geplaatst hadden zodat we deze nu wel konden bestellen.Oke ik ging opnieuw inloggen en ja daar stond nu effectief de vaatwasser in ons winkelmandje. Bij het bestellen gebeurde er nu echter weer iets vreemd.Wanneer ik een leverdatum gekozen had en verder door moest klikken naar mijn gegevens, kreeg ik plots de melding dat ik niets in mijn winkelmandje had staan.Ik probeerde het opnieuw maar de vaatwasser was dus weer verdwenen.Vervolgens heb ik weer via mail contact opgenomen met Vanden Borre maar heb tot nu nog geen antwoord gekregen.Mijn mama heeft dan vandaag ook nog eens telefonisch contact opgenomen maar kreeg daar ook niet veel hulp. Als antwoord kreeg ze dat deze vaatwasser niet meer beschikbaar was en dat ze anders maar naar de winkel moest gaan met de mail dat ze de vaatwasser aan de promo prijs van Bol.com kreeg.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: A. F.

07/07/2020

Beste klant,Dank je wel voor je bericht. Omwille van de overheidsmaatregelen om verspreiding van het Coronaviruste voorkomen, is het mogelijk dat we niet meteen op je vraag kunnen antwoorden.In je My Vanden Borre-account vind je al heel wat informatie over je bestelling of je herstelling.Onze excuses voor de wachttijd.Fijne dag,Het Vanden Borre-team_________________Bonjour,Merci pour votre message. En raison des mesures prises par le gouvernement pour éviter la propagationdu Coronavirus, il se peut que nous mettions un peu plus de temps à répondre à votre demande.Dans votre compte My Vanden Borre, vous trouverez déjà beaucoup d'informations sur votrecommande ou votre réparation.Toutes nos excuses pour le délai de réponse.Bonne journéeL'équipe Vanden Borre


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform