Terug

valse overeenkomst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Proximedia

29/12/2022

BesteZe maken zeer grote beloften van ontwikkeling en 100% klanten die nooit verschijnen.Hij vertelde ons dat we het contract na 3 maanden kunnen opzeggen, maar hij herkent het niet meer.Anders zouden we het contract niet eens tekenen.We hebben dit contract sinds sept 2022.Alleen in sept gaven ze ons 3 klanten, die de telefoon niet opnemen of nog steeds de sleutel van het huis niet hebben, en een moest ons een sms sturen met het adres, maar hij heeft ons niets gestuurd. We willen het contract met hen beeindigen, omdat he niets doen, alleen de website. Ze beloven veel en doen niets.Ik stelde voor dat we alleen voor website betalen 2100euro. Ik heb lagere maandbedragen voorgesteld, maar dat willen we niet, of als we ze een nieuwe klant brengen, zeggen ze ons contract op.We willen op geen enkele manier meer met hen samenwerken.We betalen ze niets meer omdat ze niets doen.

Berichten (3)

Proximedia

Naar: M. B.

03/01/2023

Beste, Wij hebben er nota van genomen dat u een klacht zou hebben ingediend bij testaankoop, bij deze wensen wij te reageren.4Bij nazicht van het dossier hebben wij kunnen vaststellen dat u steeds met andere argumenten komt, eerst zou u beweren de overeenkomsten niet te hebben ondertekend, verder haalt u nu aan dat de diensten niet correct geleverd worden en via test aankoop zou u beweren dat de maandelijkse bijdragen niet zouden kloppen, sta ons toe te informeren dat uw onderstaande argumenten tegenstrijdig zijn met de realiteit waar wij de nodige bewijzen van in ons bezit hebben, in bijlage kan u nogmaals ons vorig mailverkeer terugvinden, vriendelijk verzoeken wij u aandachtig kennis te nemen met de inhoud hiervan, u kan altijd beroep doen op uw boekhouder/raadsman voor de verdere opvolging van het dossier.Verder loopt de communicatie vaak mis daar u mails verstuurd in geen van de drie landstalen, wij verzochten u alsook beroep te doen op een tolk om uw dossier optimaal te behandelen, tot op heden zijn wij in afwachting.Verder haalt u aan geen werken te hebben ontvangen, sta ons toe u voor de zoveelste maal te melden datdat in onze overeenkomsten zie Art.7 Aansprakelijkheid van Online duidelijk vermeld staat dat Online een middelenverbintenis heeft engeen resultaatverbintenis. Met andere woorden garanderen wij de opmaak, wijziging en hosting van de website door middel van uw google adw campagne alsook garanderen wij een opleiding sociale media. Op geen enkel moment staat er vermeld in onze overeenkomsten dat wij meer omzet of klanten garanderen. Het spreekt voor zich dat wij de klanten niet kunnen verplichten om de bestelling te plaatsen bij uw cliente na het bezoeken van de website. Alsook brengen wij u in contact brengen met particulieren en of firma's (aan de hand van 12 jaarlijkse batibouw afspraken)die interesse hebben in uw activiteit, met andere woorden halen wij geen klanten binnen maar brengen wij u in contact met de klanten en wij op geen enkel moment de klanten kunnen verplichten in te gaan op uw offertes of verplichten dat ze hun werken door u moeten laten uitvoeren.Indien u uw overeenkomst alsnog wenst te beeindigen zal u zich dienen te beroepen op de contractueel bepaalde verbrekingsvergoeding, bij deze laten wij u de mogelijkheden geworden. Een kosteloze ontbinding is geenszins mogelijk daar dit tegenstrijdig is met onze algemene voorwaarden alsook zijn alle diensten correct geleverd.Mocht u een overnemer vinden die het contract verderzet tot de einddatum, hoeft u geen vergoeding te betalen en wordt er een nieuw contract getekend door de nieuwe klant. Uiteraard worden de diensten naar zijn/haar wensen en activiteiten aangepast voor de resterende maanden.Door het vroegtijdig stoppen van het online contract, verwijzen wij u naar de inhoud ervan dat een verbrekingsvergoeding voorziet van 40% op de resterende 44 maanden bij u komt dit neer op Eur 3.042,00.Door het vroegtijdig stoppen van het click+ contract, verwijzen wij u naar de inhoud ervan dat een verbrekingsvergoeding voorziet van 40% op de resterende 41 maanden bij u komt dit neer op Eur 3.960,00.Indien u zich akkoord verklaart met één van de voorstellen, verzoeken wij u vriendelijk deze e-mail voor akkoord te beantwoorden alsook ons het bedrag van de vergoeding te laten geworden binnen de 14 dagen op het bankrekeningnummer online BE03 0013 8350 9784 en click+ BE85 0015 8554 3206 met uw klantennummer (BE-C01010449) als mededeling.Weet wel dat wij de officiele factuur van deze verbrekingsvergoeding pas kunnen aanvragennadat wij de betaling ervan hebben mogen ontvangen.Indien wij binnen de 14 dagen geen antwoord van u mogen ontvangen, vervalt ons voorstel en gaan wij er van uit dat het contract verder loopt. Vervolgens wordt de opvolging van uw dossier op de klantendienst afgesloten.Met vriendelijke groeten,www.online.besiham m.Customer Service Executivet.+32 2 349 23 23Humaniteitslaan 237f.+32 2 349 23 24Bld. de l'Humanitém.contact@online.beB-1620 DrogenbosDisclaimer The information in this email and any attachments may contain proprietary and confidential information that is intended for the addressee(s) only. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution, retention or use of the contents of this information is prohibited. When addressed to our clients or vendors, any information contained in this e-mail or any attachments is subject to the terms and conditions in any governing contract. If you have received this e-mail in error, please immediately contact the sender and delete the e-mail.

M. B.

Naar: Proximedia

04/01/2023

GeachteJe profiteerde van het feit dat we buitenlanders zijn en we gingen op vertrouwen, dat is precies waarom we het contract hebben getekend, omdat ons werd verteld dat we het na 3 maanden konden opgeven, anders hadden we het logischerwijs niet getekend.In mijn situatie zijn er honderden andere mensen die te horen kregen dat ze het contract na 3 maanden vrijblijvend kunnen opzeggen.Een andere klant van u heeft u per ongeluk een e-mail gestuurd in dezelfde situatie als wij, en hij heeft ons de e-mail gestuurd.Waarom zouden we u betalen als u ons geen potentiële, ECHTE klanten vindt?Dezelfde klanten die je ons gaf, gaf je ze alleen al in de eerste maand aan honderden andere mensen. Hoe konden ze een werk van ons accepteren????Waarvoor moeten we u betalen?Presenteer mij alstublieft een marketingplan voor de 3 maanden en de impact van de VIEWS?Hoe kunt u claimen u te betalen als u niets doet.Er zijn verschillende groepen op Facebook tegen je gevormd, die allemaal dezelfde mening hebben, dat je niets doet, dus ik ben niet de enige die het verkeerd begrepen heeft.Wat denk je???

Proximedia

Naar: M. B.

19/01/2023

Beste,Tot onze grote verbazing hebben wij tot op heden geen reactie noch betaling ontvangen betreffende onderstaande argumenten/bewijzen en verbrekingsvergoeding.Wij gaan ervan uit dat u geen verdere vragen of opmerkingen zou hebben, daar wij tot op heden geen antwoord hebben ontvangen.Met vriendelijke groeten,SIHam m.Dossierbeheerderww.proximedia.bet. +32 2 349 23 43m.info@proximedia.comHumaniteitslaan 237Bld. de l'HumanitéB-1620 Drogenbos Disclaimer The information in this email and any attachments may contain proprietary and confidential information that is intended for the addressee(s) only. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution, retention or use of the contents of this information is prohibited. When addressed to our clients or vendors, any information contained in this e-mail or any attachments is subject to the terms and conditions in any governing contract. If you have received this e-mail in error, please immediately contact the sender and delete the e-mail.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform