Terug

valse objectbeschrijving

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. A.

Naar: BOOKING.COM

18/06/2020

Geachte,na het maken van een boeking via de homepage van booking.com, ontvingen we een e-mail via booking.com van de hoteleigenaar. Er stond in dat we ons eigen beddengoed en handdoeken moeten meenemen. We moeten ook steve-reinigingsapparatuur meenemen en de kachel schoonmaken. We moeten ook een aanbetaling van 250 € doen op een bankrekening van de eigenaar om mogelijke schade te dekken. We moeten ook het appartement schoonmaken ondanks 75 € schoonmaakkosten in de prijs Geen van deze informatie wordt vermeld in de objectbeschrijving. Ontvangen van deze informatie zijn wij niet meer geïnteresseerd om het object te huren met de nieuwe eisen. We willen annuleren.We hebben een e-mail naar booking.com gestuurd en op 15 juli een antwoord ontvangen om contact op te nemen met de hoteleigenaar. We hebben geboekt via booking.com om en heet bij de hoteleigenaar, dus booking.com moet deze situatie oplossen. Na antwoord op e-mail hebben we nog steeds geen antwoord ontvangen. We hebben ook geprobeerd om te booking.com maar niemand neemt de telefoon op. We hebben ook een direct bericht gestuurd via Twitter op maandag 15 juli, kregen een antwoord om het pincode op dinsdag 16 juli te vertellen toen we het probleem ook beschreven. Daarna geen reacties meer op Twitter ondanks het sturen van twee herinneringen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform