Beste Ongeveer 3 weken geleden belde ik met Proximus aangezien we twijfelden om in onze nieuwe woning Proximus aan te sluiten (i.p.v. Telenet). Aan telefoon gaf ik wel 10x duidelijk aan dat er graafwerken/ vooraanleg dienen te gebeuren aan het straat door Proximus, aangezien er bij ons nog geen Proximus/ Telenet binnen ligt. Dus naast een binnenaansluiting zou men ook aan het straat op onze wachtbuis aansluiten. Dit verzekerde ze om binnen de 2 weken in orde te brengen. De termijn overtuigde mij om naar Proximus over te stappen. Dit voor een pakket met internet, TV en 1 mobiel abonnement. Zo gezegt, zo gedaan zijn we intussen aangesloten bij Proximus. Gisteren zou men dan alle aansluitingen komen doen. Verschijnt er een werkman van Proximus die enkel instaat voor een binnenaansluiting... Hij wist niets van graafwerken of dergelijke... Aangezien hij niets kon komen doen, zolang Proximus aan het straat niet aansluit op onze wachtbuis, is hij gewoon weer huiswaarts gegaan. En zijn we achtergelaten zonder internet of Tv, wel heeft hij een afspraak voor graafwerken vastgelegd op 2 januari. Wat dus opnieuw 4 à 5 weken wachten is. Als ik alles tezamen op tel zitten we dankzij Proximus 8 weken zonder internet/ TV in onze nieuwe woning. Heel oneerlijk dat ze dit beloven via telefoon en hiervan niets waarmaken. Binnen deze lange wachttermijn, hadden we evengoed bij Telenet kunnen blijven. Ik had eerder met hun gebeld, en zij wisten mij te verzekeren dat ze op een 4-tal weken zowel aan het straat als binnen in huis hebben aangesloten. Zoals ik al aangaf was de termijn voor ons belangrijk, waardoor Proximus ons, met weliswaar valse informatie, wist te overtuigen.