Terug

valse info veilingsite catawiki

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Catawiki

20/03/2020

Beste,op 12/01 had ik het winnende bod op de online veiling van barkrukken van maarten van severen.op 13/01 betaal ik 327 euro aan jullie en op 14/01 betaal ik 195 euro verzendingskostenop 23/01 werden deze geleverdna de levering hebben wij onmiddellijk contact opgenomen met jullie omdat de afmetingen van de krukken niet de afmetingen waren die de verkoper online had gezet.op 3/02 kreeg ik van jullie de bevestiging dat de verkoper inderdaad het kavel fout had omschreven. En dat ik het recht had om het kavel te retourneren. en mijn geld terug te krijgen.Doordat de verkoper weigert een ophaling te organiseren beslissen jullie op 13/03 mijn geld toch door te storten naar de malafide verkoper.dit omdat ik niet nogmaals 195 euro verzendingskosten wil betalen.We hebben steeds ter goeder trouw gehandeld maar worden eerst opgelicht door de verkoper en nadien bedrogen door jullie veilingsite.dit is geen manier van werken. ondanks dat ik over heel de lijn gelijk krijg van jullie betalen jullie toch niet mijn geld terug.

Berichten (1)

Catawiki

Naar: R. D.

20/03/2020

Catawiki Customer SupportDear Sir/Madam,Thank you for getting in touch with us. Due to an unusually high volume of requests our aim is to reply to your message within three business days, our sincere apologies. We will contact you as soon as possible. You will find the answers to most frequently asked questions at www.catawiki.com/help.Kind regards,Catawiki Customer Support--------------------------------This email is a service from Catawiki.[ER9EVM-82V9]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform