Terug

Valse factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Quicksolutions

24/02/2024

Beste, mijn gsm had waterschade opgelopen. Na online zoeken kwam ik terecht bij quicksolutions. Deze rekende 89 euro aan voor een waterschadebehandeling. Ze zeiden dat dit 1 tot 2 dagen ging duren en als ik vroeg wat ze precies zouden doen konden ze me weinig inhoudelijk antwoord geven. Amper 3 uur later kreeg ik al bericht met een offerte van de te vervangen onderdelen. Ik betaalde dus 89 euro vr werk van 3 uur waarbij enkel mijn gsm bleek opengelegd te zijn en de schade opgemeten. Van een zogenaamde behandeling was dus helemaal geen sprake. Op deze offerte stonden dan 2 noodzakelijke herstellingen en 1 aangeraden. Intussen tijd dat ik deze gsm had binnengebracht had ik via een vriend een kennis gevonden die hier verstand van heeft en dit ook zelf kan repareren. Hij wist me te vertellen dat hij nog nooit van 1 van de 2 noodzakelijke herstellingen had gehoord (LCD connector). Daarnaast bleek de kwaliteit die beschreven stond van de andere noodzakelijke herstelling heel laag te zijn en was de prijs hiervan zeer hoog. Ik ben dus mijn gsm gaan ophalen bij quicksolutions zonder dat ze een reparatie hadden uitgevoerd. De kennis heeft mijn gsm dan gerepareerd voor amper 90 euro met een betere kwaliteit dan quicksolutions. Bij hun had ik 208 euro moeten betalen voor zogenaamde noodzakelijke herstellingen naast de 89 euro die ik reeds betaald had voor een waterschadebehandeling. Daarnaast hebben ze bij afhaling de batterij bewust losgekoppeld gelaten zodat het leek dat hij helemaal niet meer reageerde, terwijl dit voor binnenbrengen wel het geval was.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform