Terug

Valse black friday korting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: VANDEN BORRE

08/12/2023

Beste, ik bestelde een polar pacer black SL in primo black friday aan 139€. Na een week vroeg ik info over de leveringsdatum waarop ik een bericht ontving dat deze 4 à 5 weken zou duren en dus pas na nieuwjaar zou geleverd worden. Ik annuleerde daarop mijn bestelling. Op zoek naar dit object zie ik nu op de website dat diezelfde polar beschikbaar bij Vanden Borre is, zowel online of in de winkel. Hooguit 2 dagen leveringstijd. Prijs : 200 € ! Ondertussen kan ik ook niet meer bij een concurrent aan hun prijs bestellen (die toen 179€ was).Ik meen dat dit een bedriegelijke praktijk is waar het bedrijf zich schuldig aan maakt. Ik heb daarover een mail gestuurd op 2/12 maar geen antwoord ontvangen.Misschien dat u een reactie of eerdere klachten ontving? Dank voor een opvolging.Katrien De Zutter

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: K. D.

12/12/2023

Beste,Het spijt me zeer te horen dat je ontevreden bent. Wij vermelden op onze websites beschikbaarheidstermijnen, maar het kan gebeuren dat de voorraad onverwacht aankomt, wat resulteert in een aanpassing van de termijn op onze website.Helaas kan ik het product niet voor je reserveren tot Black Friday. Je hebt ervoor gekozen je bestelling te annuleren, en hoewel we dit betreuren, kan ik op dit moment geen alternatieve oplossing aanbieden.Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We waarderen je begrip in deze situatie.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform