Op 29/04 bestelde ik een Iphone via Coolblue. Deze werd pas op maandag 02/05 geleverd. Bij het openen van het pakket van Coolblue stelde ik vast dat er een gebruikte gsm in zat samen met een metalen plaatje. Bovendien leken er mee zandkorrels in de verpakking te zitten. Na een probleemloze omruiling in het Coolblue-filiaal te Wilrijk krijg ik nu opeens een mail waarin ik beschuldigd wordt dat er een door ons doelbewust een valse Iphone werd binnengegeven en niet overeenstemt met de Iphone die door Coolblue werd geleverd. Als regelmatige klant van Coolblue ben ik enorm verbaasd dat ik nu valselijk beschuldigd wordt door hen. Ik heb reeds dit via mail laten weten op 18/05. Op 19/05 heb ik van hen opnieuw de beschuldiging ontvangen hieromtrent. Graag jullie tussenkomst. Zonder passend en correct antwoord van Coolblue zal ik niet nalaten dit ook naar de media door te sturen. Tenslotte zullen ook andere consumenten dit soort praktijken ervaren.