Terug

Valse beschudliging van diefstal

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. T.

Naar: AH - Albert Heijn

05/03/2024

Geachte heer/mevrouw,Ik schrijf u vandaag om mijn ernstige ongenoegen te uiten over een recente gebeurtenis in uw winkel, die mij diep heeft geschokt en gekwetst. Op 2/1/2024, bezocht ik uw winkel in Pelt om mijn gebruikelijke boodschappen te doen. Echter, mijn ervaring was verre van aangenaam, aangezien ik vals beschuldigd werd van winkeldiefstal.Ik had een controle aan de zelfscan. Het bleek dat ik 2 artikelen was vergeten te scannen. Dit was effectief zo. Ik kreeg direct de keuze om 145 euro te betalen of ze zouden de politie verwittigen. Ik vond 145 euro totaal buiten proportie omdat dit een verstrooidheid was, en omdat het over 8 euro ging. Dus de politie werd gebeld, en er is een dossier opgemaakt.Ik was verbijsterd door deze beschuldiging en voelde me vernederd en beledigd, vooral omdat ik een trouwe klant van uw winkel ben en nog nooit eerder betrokken ben geweest bij dergelijke activiteiten. Ik heb hierover achteraf contact opgenomen en een afspraak gevraagd met de winkelverantwoordelijke. Na dit gesprek heb ik niks meer vernomen. Vorige week heb ik zelf gebeld en heb ik vernomen dat de winkelverantwoordelijke vind dat ze correct gehandeld hebben en dat daarmee alles in orde is. Ik wil benadrukken dat ik ten alle tijden eerlijk en respectvol handel en ik vind het onacceptabel dat ik op deze manier behandeld werd. De manier waarop deze situatie is afgehandeld, heeft mij diep geraakt en heeft mijn vertrouwen in uw winkel ernstig geschaad.Ik eis dan ook een onmiddellijke verontschuldiging van uw kant, evenals een grondig onderzoek naar deze kwestie om ervoor te zorgen dat dit soort incidenten niet meer voorkomen in de toekomst. Bovendien verwacht ik een passende compensatie voor de emotionele stress en het ongemak dat ik heb ervaren als gevolg van deze onrechtmatige beschuldiging. Ik verwacht ook dat er contact opgenomen wordt met de politie om een nota toe te voegen aan mijn dossier. In deze nota mag staan dat er een vergissing is gebeurd en dat ik ten onrechte beschuldigd ben van winkeldiefstal.Als loyale klant van Albert Heijn verwacht ik dat mijn klachten serieus worden genomen en dat er passende maatregelen worden genomen om ervoor te zorgen dat alle klanten eerlijk en respectvol worden behandeld.Ik vertrouw erop dat u mijn klacht serieus neemt en ik zie uw spoedige reactie met belangstelling tegemoet.Met vriendelijke groet,Gunther

Berichten (2)

AH - Albert Heijn

Naar: G. T.

05/03/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10785782. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: G. T.

05/03/2024

Beste,Vervelend te lezen wat je hebt ervaren in de winkel. We nemen je klacht zeer serieus en zullen dit melden bij het management-team van de winkel. Wist je dat je een klacht over een winkel ook altijd kan doorgeven via ah.nl/klantenservice/feedback?Als een winkelmanager een beslissing heeft genomen betreffende een situatie met een klant, conformeren wij ons aan die beslissing. Het is voor ons niet mogelijk een goede en gedegen inschatting te maken met betrekking tot een dergelijke gebeurtenis. Wij kunnen jou daarom helaas niet verder helpen.Met vriendelijke groet,BrianAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070h3PU6:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform