Terug

Valse beloftes

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: My Collections bv

28/08/2023

Beste,Na een ongebruikelijk telefonisch onderhoud werd mij verteld dat ik d.mv. het invullen van een enquête de winnaar was van 1 van 3 prijzen, ik koos voor een disney pakket met volgens de verkoper een collectie aan disneyfilms en meer. Ik vroeg toen al waarom een winnaar zou moeten betalen voor een cadeau maar daar kwam weinig zinnigs op terug. Bij ontvangst van de “prijs” bleek het om 1 enkele film te gaan waar ik belachelijk genoeg 20,90€ zou voor moeten betalen. Een film die online te verkrijgen is voor nog geen 5€. Dit is dus in alle opzichten oplichterij. Ik heb meteen telefonisch contact willen opnemen met mycollections.be maar daar krijg je enkel een geautomatiseerde tekst te horen waar ik “zogezegd” mezelf uitgeschreven heb van hun diensten. Schandalig is dit soort inluis-praktijken en ik wens niet maandelijks met deze ongewenste facturen en films van disney die ik niet wil geconfronteerd te worden.

Berichten (2)

My Collections bv

Naar: T. V.

28/08/2023

Geachte,Wij verwijzen naar uw onderstaande mail - code CPTBE01863813-55. Wij hebben het abonnement van meneer Verduyn (klant 365526) stopgezet.Hij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen.Wij annuleren factuur 915117 en excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem van meneer Verduyn opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden.Met vriendelijke groet,Bien à vous,My CollectionsKlantenserviceService ClientèleMy CollectionsGroeneweg 179320 ErembodegemT: 02 899 20 66E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com

My Collections bv

Naar: T. V.

28/08/2023

Geachte,Wij verwijzen naar uw onderstaande mail - code CPTBE01863813-55. Wij hebben het abonnement van meneer Verduyn (klant 365526) stopgezet.Hij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen.Wij annuleren factuur 915117 en excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem van meneer Verduyn opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden.Met vriendelijke groet,Bien à vous,My CollectionsKlantenserviceService ClientèleMy CollectionsGroeneweg 179320 ErembodegemT: 02 899 20 66E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform