Geachte mevrouw/heer,
Op 05/10/2024 bestelde ik een diepvriestoestel op jullie website met bestelbon 9361494891.
Aangezien dit toestel geleverd ging worden vandaag, en ik nog niets gehoord had van jullie, besloot ik contact op te nemen met jullie klantendienst.
Zij vertelde mij opeens dat het toestel blijkbaar opeens uitverkocht zou zijn, en dat ze mijn bestelling kon annuleren.
Ik deed een tegenvoorstel, om een ander toestel aan dezelfde prijs aan te kopen.
Hier werd mee akkoord gegaan.
Ik kreeg een mail dat mijn bestelling geannulleerd werd en werd uit de live chat gesmeten zonder instructies om het ander toestel aan te kopen aan de goedkopere prijs.
Na lang zoeken, vond ik een mail adres van de klantendienst aangezien ik geen zin had om weer door een live chat agent geholpen te worden, die in zeer slecht nederlands communiceerd.
Echter werd door een andere medewerker de beloofde korting geweigerd.
Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Promotie/korting
- Betalingsbewijs
- Aankoopfactuur