Terug

Valse beloftes ivm kosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: Orange

05/01/2024

Ik heb mijn wifi-booster vroegtijdig teruggezonden naar Orange. Hierbij kreeg ik documenten toegezonden dat als je voor 12 maanden opzegt, er €50 wordt aangerekend. Ik heb dit aangehaald en gezegd of dit klopte, dat ik anders de booster wel zou houden. Ze zei me dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat dit gewoon standaard documenten zijn. Als er toch iets wordt aangerekend ik de klantendienst moet contacteren. Wat staat er op mijn recentste factuur? Juist, €50 extra kosten! Ik kan begrijpen dat er een vergoeding moet betaald worden indien vroegtijdige annuleren, maar ik vroeg duidelijk of er extra kosten waren en ze verzekerde mij van niet. Ik kan toch niet alles dubbelchecken of wat jullie zeggen waar is? Ik heb de klantendienst gecontacteerd en ik krijg te horen dat het ‘helaas vervelend’ is. Graag had ik een nieuwe factuur waar de €50 van af is gehaald.

Berichten (2)

C. H.

Naar: Orange

12/01/2024

Een creditnota aangeboden gekregen omdat ik verkeerde info heb gekregen en ze hebben hem vandaag weer ingetrokken. Alsnog geen oplossing.

C. H.

Naar: Orange

29/01/2024

29/01 nog steeds geen oplossing mogen ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform