Ik heb mijn wifi-booster vroegtijdig teruggezonden naar Orange. Hierbij kreeg ik documenten toegezonden dat als je voor 12 maanden opzegt, er €50 wordt aangerekend. Ik heb dit aangehaald en gezegd of dit klopte, dat ik anders de booster wel zou houden. Ze zei me dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat dit gewoon standaard documenten zijn. Als er toch iets wordt aangerekend ik de klantendienst moet contacteren. Wat staat er op mijn recentste factuur? Juist, €50 extra kosten! Ik kan begrijpen dat er een vergoeding moet betaald worden indien vroegtijdige annuleren, maar ik vroeg duidelijk of er extra kosten waren en ze verzekerde mij van niet. Ik kan toch niet alles dubbelchecken of wat jullie zeggen waar is? Ik heb de klantendienst gecontacteerd en ik krijg te horen dat het ‘helaas vervelend’ is. Graag had ik een nieuwe factuur waar de €50 van af is gehaald.