Terug

Valse beloftes bij verkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: GOVA MEUBELEN

10/01/2022

Ze beloofden me bij de verkoop dat mijn oude zitbank zou meegenomen worden bij levering van nieuw salon. Omdat dit niet op de bon stond bij levering hebben ze mijn oude zitbank laten staan.Maar dit is nog niet alles: Men had me gezegd dat de twee relaxen met accu's werkten, draadloos dus. Bij het leveren bleek dit weer niet te kloppen. Toen ze de snoeren in het stopcontacten staken vroeg ik of dat was om de accu's op te laden maar ze zeiden me dat er geen accu's waren. Stond ook niet op de bon. Hoe kan ik nu weten als ze me in de winkel zeiden dat het met accu's is, dat er ook een versie is zonder? Als ze morgen bij iemand zetels leveren zonder armleuningen, dat staat ook niet op de bon.Wat wel op de bon staat is dat mijn salon €7350 heeft gekost. Ik heb mijn salon moeten aanvaarden anders was ik mijn voorschot kwijt. Ik had €1350 voorschot betaald.Ja als iets niet op de bon staat heb je geen verhaal. Het enige wat ik kan doen is mijn beklag doen in een review en anderen waarschuwen voor zo'n dubieuze praktijken.Uiteindelijk heb ik een oplossing gevonden voor die elektrische draden in huis, door deze te verlengen heb ik die onder het tapijt wat kunnen wegmoffelen.Ik lees in reviews dat vele bedrogen zijn met kunstleer ipv echt leder. Mij hebben ze bij de verkoop ook met veel overtuiging beloofd dat mijn zetels van echt leder zijn. Hoe kan ik dit controleren?Ook heb ik al na een maand zitplooien en verzakkingen in mijn zetels.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform