Beste ,We hebben vanuit Keter inderdaad het bericht gekregen dat leveren aan België niet mogelijk is. Excuses hiervoor.Mocht je de bestelling al gemaakt hebben dan zorgen wij uiteraard voor een terugbetaling.We willen je vragen om ons te voorzien van je volledige naam en IBAN nummer waar we het aankoopbedrag op terug kunnen storten. Inclusief een foto van je bon en de voucher. En als je het hebt een ordernummer.Dat zal binnen uiterlijk 2 weken op rekening staan. Je kunt dit doorgeven door een mail te sturen naar klantenservice@ah.nl onder vermelding van refund BBQ tafel. Wij balen hier enorm van en we snappen dat jij ook baalt. Voor het ongemak bieden we je dan ook graag een cadeaukaart aan. Deze ontvang je van ons zodra we de gegevens hebben ontvangen.Met vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070j7yHy:ref