Terug

Valse advertenties

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: AH - Albert Heijn

18/05/2024

Beste,Ik wilde via AH een grill guru large combi deal aanschaffen.Volgens de website geen probleem.Deze was beschikbaar om te kopen en in voorraad mits ik in een winkel een voucher koop.In de winkel vernam ik dan dat dit NIET mogelijk zou zijn omwille van een probleem via de leverancier.Maar ze vonden daar nergens intern info over…Ik heb via de klantendienst van AH dan zelf nagevraagd.Daar na lang wachten enkel te horen gekregen dat het niet mogelijk is ivm levering naar belgie.Op verdere vragen heb ik geen antwoord meer gekregen…..De actie loopt al bijna twee weken!Hoe kan dit dan nog online beschikbaar zijn naar belgen?Ik voel me zeer teleurgesteld want ik keek echt uit om een kamado te kunnen kopen…Mijn winkelbezoek is alvast in mineur geëindigd en mijn dag was zwaar naar de knoppen.Ik wil hier toch meer uitleg over en eventueel een oplossing want dit kan toch niet zomaar….

Berichten (4)

AH - Albert Heijn

Naar: R. D.

18/05/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 11081345. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: R. D.

22/05/2024

Beste ,We hebben vanuit Keter inderdaad het bericht gekregen dat leveren aan België niet mogelijk is. Excuses hiervoor.Mocht je de bestelling al gemaakt hebben dan zorgen wij uiteraard voor een terugbetaling.We willen je vragen om ons te voorzien van je volledige naam en IBAN nummer waar we het aankoopbedrag op terug kunnen storten. Inclusief een foto van je bon en de voucher. En als je het hebt een ordernummer.Dat zal binnen uiterlijk 2 weken op rekening staan. Je kunt dit doorgeven door een mail te sturen naar klantenservice@ah.nl onder vermelding van refund BBQ tafel. Wij balen hier enorm van en we snappen dat jij ook baalt. Voor het ongemak bieden we je dan ook graag een cadeaukaart aan. Deze ontvang je van ons zodra we de gegevens hebben ontvangen.Met vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070j7yHy:ref

R. D.

Naar: AH - Albert Heijn

22/05/2024

Beste.Ik heb nooit ene kunnen bestellen. Maar als het probleem geweten is, waarom weet dan geen enkele medewerker van iets?Er is online NIKS van terug te vinden.De promo blijft gewoon doodleuk online staan.Niemand kon mij antwoorden waarom het niet ging. Buiten “leveren is onmogelijk” maar geen reden waarom er niet kan geleverd worden. Want grill guru is nochtans een groot merk evenals in belgie.Genoeg verkoopspunten.Grill guru zelf heeft geen problemen met leveren. Ik hoef geen tegoedbon of iets anders..Ik had gewoon graag een bbq gekocht zoals aangetoond zonder alle heisa errond.Ik zou verwachten als er problemen zijn met een artikel dit dan ook ergens vermeld word, en dat betrokken partijen op de hoogte zijn. Maar dat is blijkbaar niet het geval.

AH - Albert Heijn

Naar: R. D.

22/05/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 11093708. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform