Goedemiddag,
De klant is zojuist door ons geïnformeerd:
Op 30 september 2024 heeft u een bestelling geplaatst met bestelnummer: 4171360341 (de bevestiging hiervan is verstuurd naar uw e-mail op30-09-2024 11:07). Bij deze bestelling heeft u het proef Select abonnement afgesloten. Zodra het Select abonnement wordt afgesloten, dient u uw IBAN rekeningnummer door te geven zodat wij 0,01 cent kunnen afschrijven ter verificatie of het rekeningnummer klopt. Het abonnement kunnen wij (bol) niet voor u afsluiten, dit kunt u alleen zelf doen. Mede omdat u dus zelf het rekeningnummer dient in te vullen. De afschrift van 0,01 cent kunt u terugzien bij uw bankafschriften. Ook ziet u de factuur terug in het facturenoverzicht in uw bol account. Voor de zekerheid heb ik de factuur meegestuurd als bijlage.
Nadat we de validatie hebben kunnen uitvoeren, storten wij de 0,01 cent terug op uw rekening. Dit kunt u terugzien bij uw bankafschriften en ook hiervoor is een creditfactuur aangemaakt, welke is te zien in het facturenoverzicht in uw bol account en in de bijlage in deze e-mail.
Na de proefperiode van 30 dagen wordt het gratis abonnement automatisch verlengd naar een Select jaarlidmaatschap waarvoor u jaarlijks 14,99 euro betaald, tenzij u voor het einde van uw proefperiode het abonnement opzegt via uw account. Doordat u het Select abonnement niet heeft stopgezet in de proefperiode, hebben wij opeen bedrag van 14,99 euro geïncasseerd door een automatische incasso. Tijdens het afsluiten van het abonnement, heeft u toestemming gegeven dat wij dit mogen doen. Na afloop van de eerste contractperiode van een jaar wordt Select automatisch verlengd voor onbepaalde tijd.
Met vriendelijke groet,
Natalya
Klachtensites – Service operations
Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands