Terug

Valse abbonoment verlenging en extra kosten op minderjarigen.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Basic-Fit

05/12/2023

Geachte heer/mevrouw,Ik schrijf u met betrekking tot het recente voorval met mijn Basic-Fit abonnement. Ik ben 17 jaar oud en heb oorspronkelijk een abonnement van slechts 1 maand afgesloten bij Basic-Fit. Echter, tot mijn verbazing, ben ik geconfronteerd met een onverwachte verplichting om voor 12 maanden te betalen, waar ik nooit mee akkoord ben gegaan.Na het ontdekken van deze ongewenste wijziging, heb ik mijn bank benaderd en twee transacties van elk €30 teruggestort, gezien mijn onwil en onvermogen om akkoord te gaan met deze abrupte veranderingen. Ik ben minderjarig en voel me benadeeld door deze praktijken.Recent ontving ik een mail waarin wordt geëist dat ik het bedrag van €100 terugbetaal en er wordt zelfs gedreigd met dagelijkse verhogingen. Ik ben het hier echter niet mee eens. Als minderjarige ben ik beschermd tegen dergelijke contractuele verbintenissen en ik verzoek dringend om een herziening van deze kwestie.Ik wens mijn abonnement niet te verlengen, noch ben ik bereid om te betalen voor iets waar ik niet expliciet mee heb ingestemd. Ik verzoek u vriendelijk om de transacties terug te draaien en mijn abonnement te beëindigen zoals oorspronkelijk afgesproken voor slechts één maand.Ik hoop op een snelle en rechtvaardige oplossing voor deze situatie en ik ben bereid om in goed overleg tot een passende regeling te komen.Met vriendelijke groet,Raphael

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: A. C.

05/12/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11642216 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform