Terug

Vals contract opgemaakt door Luminus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. W.

Naar: Luminus

16/03/2022

Luminus heeft zonder ons medeweten een contract opgemaakt, en zo ons vast contract bij total energies stopgezet.Wij hebben dit pas ontdekt, toen Luminus 100 euro van onze rekening had gehaald, met geen enkele mededeling er bij.Luminus hierover telefonisch gecontacteerd, en wij zouden een contract aangegaan zijn. Toen ik dat contract liet doormailen naar mijn mailbox, bleken al onze gegevens die daar opstonden (naam, adres, telefoonnr, E-mailadres, etc) te kloppen. BEHALVE de handtekening. Dit was een valse handtekening! Luminus heeft ons een contract aangesmeerd, waar we niet om gevraagd hebben.HOE komt Luminus aan al deze gegevens? Schending van privacy? Schriftvervalsing? Diefstal van geld zonder toestemming? HOE kan dit gebeuren?! Wij hadden een heel mooi vast contract, dat ze teniet gedaan hebben, in tijden van dure energie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform