18/11/2025 – case 08262321
Beste klant
Dankjewel voor jouw e-mail.
Je contacteerde ons voor meer info over jouw cadeaubon.
Ik heb jouw cadeaubonnummer nagekeken en jouw Bongo is niet actief
Voor de veiligheid worden cadeaubonnen pas geactiveerd zodra ze verkocht zijn. Soms kan er iets mis gaan en is de cadeaubon na verkoop niet actief waardoor hij niet geregistreerd kan worden.
Om uw cadeaubon manueel te activeren, hebben we een betaalbewijs nodig.
Voor online gekochte cadeaubonnen, volstaat een bevestigings e-mail van de aankoop.
Voor cadeaubonnen die in de winkel werden gekocht, worden kassatickets en gelijkaardige documenten, uitgegeven door de winkel , met volgende informatie aanvaard als betaalbewijs:
Aankoopdatum
Naam van de winkel
Productnaam en prijs
Stuur ook een foto van de voor- en achterkant van de cadeauverpakking als antwoord op deze e-mail.
Als je de cadeaubon niet zelf aankocht, moet je een betaalbewijsje vragen aan de schenker.
Sorry voor het ongemak. Zodra we de nodige informatie ontvangen, los ik dit probleem voor je op.
Heb je verder nog een vraag, laat het me gerust weten. Op onze help pagina’s vind je antwoorden op de meest gestelde vragen en kan je ook de chatfunctie selecteren.
Vriendelijke groeten
Femke
Customer Service Bongo
Le cadeau à vivre !
Om de privacy van de gebruiker en de informatie die aan de gebruiker overgedragen wordt te beschermen, voldoet Bongo aan de geldende wetgeving in verband met de bescherming van persoonsgegevens. Voor meer informatie, verwijzen wij graag naar onze privacyverklaring voor gegevensbescherming.
Smartbox Group Belgium" is een onderneming die onder eigen naam actief is, maar namens Smartbox Group Company Ltd, een onderneming georganiseerd onder de gerechtelijke bevoegdheid van Ierland, geregistreerd onder het nummer 450 421 en met de hoofdzetel gelegen op Block B, Joyce's Court, Joyce's Walk, Talbot Street, Dublin 1, D01 C861, Ierland.
ref:!00D200CDhl.!500Td0cnMCo:ref