Terug

Vaillant standaard forfait bij geen geleverde diensten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: VAILLANT

03/08/2022

Een technieker aangevraagd om op 02/08/22 de zonneboiler te repareren, super vriendelijke persoon maar helaas kon hij niet helpen, het enige dat werd voorgesteld was, iemand anders (een installateur, niet van Vaillant) deze werken te laten uitvoeren en een lijst van de te bestellen onderdelen waar hij niet zeker van was of die de problemen zouden oplossen en waar ik zelf moest informeren naar de compatibiliteit met mijn systeem. Dus een bezoek van een technieker van de fabrikant die niet kan helpen en geen dienst/onderdelen levert ontvang ik een factuur van 172,78€, Standaard forfait en fuel surcharge. Wat heb ik eigenlijk als dienst gekregen of gekocht voor dit bedrag? Mvg

Berichten (4)

A. R.

Naar: VAILLANT

20/08/2022

Beste,Jammer genoeg nog geen reactie van jullie gekregen. Een reactie zou gewaardeerd worden.Mvg

VAILLANT

Naar: A. R.

22/08/2022

O.Ref/CM-V08498688Beste heer Rylant,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Na analyse van het dossier stellen wij vast dat wij reeds tijdens de 1ste interventie u aangeraden hebben wanneer er zich nog problemen voordoen U een installateur diende te contacteren.Het toestel is niet meer in garantie, tijdens de 1ste interventie heeft de technieker niets aangerekend terwijl dit had gemoeten.Wij kunnen geen positief gevolg geven op uw vraag voor de annulatie van de factuur.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer, met de meeste hoogachting.LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 334 93 52Vaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

A. R.

Naar: VAILLANT

22/08/2022

Beste,U bedoelt de eerste interventie 4 jaar geleden? De problemen toen gingen over iets anders en zijn door een installateur en niet door jullie opgelost ondanks ik bij jullie service afdeling een technieker had gevraagd die zoals nu begin augustus langs kwam en zei dat iemand anders (technieker niet van Vaillant) het moet oplossen. Toen inderdaad niets aangerekend omdat er zoals ook nu geen service, dienst of goederen werden geleverd.Er wordt niet geantwoord op mijn vraag, welke dienst of goed heb ik ontvangen voor de factuur die ik nu van jullie gekregen heb? Of bestaat de service van Vaillant eruit zeer dure techniekers rond te sturen die niets kunnen oplossen en mij aanbevelen iemand anders te zoeken, en is dit dan waar ik voor moet betalen?Met vriendelijke groeten,Alain Rylant

VAILLANT

Naar: A. R.

22/08/2022

O.Ref/CM-V08498688Beste heer Rylant,Wij bieden een garantie van 2 jaar op onze producten, de interventie die op 02/08/2022 heeft plaats gevonden betreft een interventie buiten garantie. De interventie werd dan ook correct aangerekend.De technieker heeft aangeraden een boosterpomp te installeren.Wanneer U nog problemen heeft momenteel dient U een afspraak te maken met onze dienst naverkoop met wisselstukken.Met vriendelijke groeten,LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 334 93 52Vaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform