Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: VAB

17/08/2023

beste, maandag begaf mijn wagen het in nederland. ik belde de vab op om hulp. moest 3u wachten ter plaatse alvoor men mij kwam depanneren. men zou zorgen voor een oplossing om mij als persoon naar Belgie te krijgen. een eerste voorstel was openbaar vervoer maar vroeg of er geen andere oplossing was. ze gingen me terugbellen. wat niet gebeurde. moest zelf bellen ondertussen had ik een bereidwillige buur gevonden die me kwam ophalen (kosten 55euro aan benzine) ik belde terug naar vab terug het openbaar vervoer verhaal maar daarmee kon ik niet meer dezelfde dag thuiskomen, aan de telefoon tevredenheid omdat ik zelf een oplossing had. ik kreeg de melding dat de repatriering van mijn voertuig 3 dagen kon duren. vandaag 4 dagen later nog geen auto bij de garage dus teruggebeld naar vab. weer al eens van het kastje naar de muur gestuurd. plots kwam het antwoord dat de repatriering tot 4 weken kon duren. mij een beetje kwaad gemaakt, terug doorverbonden van het een naar ander. uiteindelijk zou mijn wagen morgen bij de garage geraken. (ben benieuwd) ik vroeg of er een financiele tussenkomst was voor de vervoerskosten die mijn buurman maakte, maar dat is het niet. mocht ik in nederland gebleven zijn dan zou men de hotelkosten wel betalen. begrijpen wie het begrijpen kan. NOOIT meer ga ik met vab aan de slag en probeer nu als kleine klant overal waar ik kan klcht in te dienen.

Berichten (2)

VAB

Naar: J. D.

07/09/2023

Onze referentie: 20231050   Uw referentie:  CPTBE01857063-95   Beste,   Bedankt voor uw bericht. Jammer tehoren dat de heer De Swarte  niet 100% tevreden is over onze service dd 14/08/2023. Wijonderzoeken  dit bij de juiste afdeling(en). Van zodra het onderzoek isafgerond, antwoorden wij de klant rechtstreeks in het kader van GDPR enbeschouwen het dossier daarna als afgehandeld. Heeft u  nogvragen? Bel dangerust naar  03 253 61 40  of stuur een mail naar  klachtenbehandeling@vab.be Met vriendelijke groeten, VAB-klachtenbehandeling ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hieronder je mail van 17-08-2023. OPGEPAST: Mail van buiten uw organisatie. Verdacht? Klik opHoxhunt-knop om te melden. ATTENTION: Courriel d'un expéditeurextérieur. Suspicion de phishing? Rapport via le bouton Hoxhunt.

VAB

Naar: J. D.

07/09/2023

Onze referentie: 20231050   Uw referentie:  CPTBE01857063-95   Beste,   Bedankt voor uw bericht. Jammer tehoren dat de heer De Swarte  niet 100% tevreden is over onze service dd 14/08/2023. Wijonderzoeken  dit bij de juiste afdeling(en). Van zodra het onderzoek isafgerond, antwoorden wij de klant rechtstreeks in het kader van GDPR enbeschouwen het dossier daarna als afgehandeld. Heeft u  nogvragen? Bel dangerust naar  03 253 61 40  of stuur een mail naar  klachtenbehandeling@vab.be Met vriendelijke groeten, VAB-klachtenbehandeling ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hieronder je mail van 17-08-2023. OPGEPAST: Mail van buiten uw organisatie. Verdacht? Klik opHoxhunt-knop om te melden. ATTENTION: Courriel d'un expéditeurextérieur. Suspicion de phishing? Rapport via le bouton Hoxhunt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform