Terug

Vaatwasser alweer stuk/lek

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

I. A.

Naar: VANDEN BORRE

14/07/2025

Beste, Op 23/06/23 kochten we een vaatwasser van AEG bij vanden borre. In januari 2025 was deze lek en hadden we een foutcode. Dit is hersteld in garantie. We kregen ook van de hersteller enkele tips en trics om dit te voorkomen of te herstellen in geval dit opnieuw gebeurde., Nu eind juni 2025 was het weer prijs. Dus we hebben de tips en trics toegepast en uiteindelijk toch dienst willen doen op onze garantie. Aangezien het nu weer om een lek gaat op dezelfde plek als de volige keer in januari. Vandenborre ziet dit als een nieuw geval en wil dit niet als garantie herstellen. Wij hebben dit toestel bijna 1000Euro betaald en is voor de 2de keer stuk in 2 jaar tijd.. Moet toch een productie fout of iets dergelijks zijn.... En het kan niet zijn dat wij als consument hiervoor moeten opdraaien? Mvg Ian

Berichten (11)

VANDEN BORRE

Naar: I. A.

16/07/2025

Vanessa (Vanden Borre) 16 jul 2025 10:57 CEST Beste, Uw toestel genoot van een wettelijke garantie van 2 jaar, maar deze is inmiddels helaas verlopen. In januari werd er voor het eerst een diagnose gesteld, waarbij de luchtkamers werden gereinigd en de pressostaat werd vervangen. U kreeg toen het advies om wekelijks een intensief programma te draaien en de filter goed vast te klikken. Tot op dat moment waren er geen eerdere meldingen van problemen, en ook in de afgelopen zes maanden zijn er geen nieuwe meldingen geweest. Dit wijst erop dat het toestel correct functioneerde. Zoals vermeld in de garantievoorwaarden, kunnen wij op dit moment geen tussenkomst onder garantie voorzien. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, maar het toestel valt niet langer onder garantie, wat betekent dat elke interventie of herstelling vanaf nu betalend is. Onze hersteldienst staat uiteraard tot uw beschikking mocht u verdere hulp wensen. Laat ons gerust weten of u hiervan gebruik wenst te maken. Met vriendelijke groet, Vanessa Consumentendienst Klachten 14 jul 2025 12:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [JNLZ0X-5V06P]

I. A.

Naar: VANDEN BORRE

16/07/2025

Nomaals! De lekken zijn ook hersteld in januari. Dus 6 maand nadien terug lek…. Graag herstelling.

VANDEN BORRE

Naar: I. A.

16/07/2025

Kim (CC) (Vanden Borre) 16 jul 2025 12:59 CEST Beste, Om een vlotte en correcte service te garanderen, moet het dossier rechtstreeks worden opgestart via onze dienst naverkoop. Zij beschikken over de juiste systemen en procedures om je snel en efficiënt verder te helpen. Het is daarom niet mogelijk om het dossier via e-mail aan te maken. Aarzel niet om ons te contacteren als je vragen hebt. Fijne dag, Kim Klachten 16 jul 2025 11:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [JNM2L2-EJE9N]

I. A.

Naar: VANDEN BORRE

16/07/2025

Ok, Kunnen jullie me een contact nummer geven en me in contact brengen met iemand dat op de hoogte is. Want ik ben al langs gegaan in de winkel, belde reeds al met de klantendienst. En technische dienst belde me ook reeds op. Tot op heden geen oplossing van ons geschil.

VANDEN BORRE

Naar: I. A.

16/07/2025

Kim (CC) (Vanden Borre) 16 jul 2025 16:00 CEST Beste, Je zal door iemand van onze technische dienst opgebeld worden. Aarzel niet om ons te contacteren als je vragen hebt. Fijne dag, Kim Klachten 16 jul 2025 14:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [XR1RDG-5K29R]

I. A.

Naar: VANDEN BORRE

11/08/2025

Kunnen jullie me terug contacteren. Laatste keer ging iemand komen herstellen maar ik was op vakantie. Nu staat deze gepland op woensdag 13/8. Maar niet met de juiste voorwaarden. Deze waren niet opgenomen in mijn dossier. Alvast bedankt

VANDEN BORRE

Naar: I. A.

12/08/2025

Sarah (Vanden Borre) 12 aug 2025 12:18 CEST Beste, Jouw mail werd goed ontvangen en wordt nagekeken met de dossierbeheerder. Zodra wij meer informatie hebben ontvangen, nemen wij contact op met jou. Fijne dag, Sarah Klachten 11 aug 2025 19:46 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5G7J7R-7RYNG]

I. A.

Naar: VANDEN BORRE

12/08/2025

Zoals eerder telefonisch bevestigd en door kim bevestigd ging de klantendienst me eind juli contacteren voor een herstelling op kosten van vandenborre. Echter kon de herstelling niet gepland worden door dat ik op vakantie was. Graag nieuwe herstelling plannen. Danku

VANDEN BORRE

Naar: I. A.

13/08/2025

Sarah (Vanden Borre) 13 aug 2025 11:36 CEST Beste, We hebben gezien dat er een nieuw dossier werd aangemaakt en dat er een afspraak werd gepland op 30 augustus. Onze technieker zal ter plaatse nagaan of het om dezelfde panne gaat als in de vorige dossiers. Indien dit het geval blijkt te zijn, zullen we uitzonderlijk de verplaatsingskosten en werkuren onder garantie nemen. Indien er echter wisselstukken nodig zijn, zullen deze betalend zijn. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Fijne dag, Sarah Sarah (Vanden Borre) 12 aug 2025 12:18 CEST Beste, Jouw mail werd goed ontvangen en wordt nagekeken met de dossierbeheerder. Zodra wij meer informatie hebben ontvangen, nemen wij contact op met jou. Fijne dag, Sarah Klachten 11 aug 2025 19:46 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5G7J7R-7RYNG]

I. A.

Naar: VANDEN BORRE

13/08/2025

Dankuwel. Mag ik bellen met de klantendienst om de afspraak te vervroegen? Deze stond normaal vandaag gepland. Echter zonder deze bevestiging ging ik niet laten herstellen. Graag dit opnemen in mijn dossier zo de telefoon centrale ook op de hoogte is. Mvg Avonts Ian

VANDEN BORRE

Naar: I. A.

13/08/2025

Sarah (Vanden Borre) 13 aug 2025 15:50 CEST Beste Ian, Je kan ons inderdaad op nummer 02/334.00.00 contacteren. Een collega zal dan met jou bekijken wat er mogelijk is voor een afspraak. De nodige info werd ook vermeld in jouw dossier. Fijne dag, Sarah Klachten 13 aug 2025 12:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [JN3GNR-65Z4V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform