Terug

V-smart thermostaat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: VAILLANT

19/12/2017

In oktober 2017 ketel laten vervangen met een nieuwe V-smart thermostaat van Vaillent. Dit via Johan van Jes-Projects te Oostende. Al van in het begin problemen met de thermostaat. Deze slaat ongeoorloofd aan tijdens de nacht. Telkens rond 3 a 4 uur. Dit terwijl er maar om 6u 21,5 graden wordt gevraagd.Geen service gekregen. Telkens een grote uitleg die niets uithaalde. Er worden dingen voorgesteld die zelfs niet bestaan in de instellingen. Johan heeft dan toch de thermostaat mogen komen vervangen. Nu nog steeds hetzelfde probleem. Communicatie verloopt telkens via Johan. Technische dienst van Vaillent neemt geen contact op met mij.

Berichten (3)

VAILLANT

Naar: B. D.

20/12/2017

O.Ref/CM-V02801199Beste heer Dumortier,Wij hebben uw mail goed ontvangen waarvoor onze dank.Na analyse van het dossier constateren wij dat er reeds een afspraak samen met onze technieker ingepland is en die zal doorgaan op 03/01/2017.Wij raden U aan om op het advies van onze technieker af te wachten en dit samen te bespreken.Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting,Lieve FlamandKlachtenmedewerker/Collaborateur Service PlaintesVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!

B. D.

Naar: VAILLANT

05/01/2018

Beste,Na de interventie deze woensdag blijven de problemen hetzelfde. Het antwoord van de technieker om de anticipatie altijd uit te zetten omdat het een ouder huis is maakte mij niet gelukkig. Ons huis is geïsoleerd volgens de laatste normen die mogelijk zijn. Waarom verkoop u deze dan? Mijn broer heeft dezelfde thermostaat en die werkt zoals het moet.Ik wil graag warm hebben wanneer ik dat wil, is dit dan zo moeilijk?Straks bel ik de hotline nog eens. Ben benieuwd wat daar weer het antwoord zal zijn.

VAILLANT

Naar: B. D.

09/01/2018

O.Ref/CM-V02801199Beste heer Dumortier,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken u hiervoor.Zoals besproken via telefoon en mail zal de afspraak van 10/01/2018, de vertegenwoordiger zal eveneens aanwezig zijn.Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting,Lieve FlamandKlachtenmedewerker/Collaborateur Service PlaintesVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform