Terug

Uw verblijf is inclusief: Luchthavenshuttle

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: BOOKING.COM

03/07/2016

Bij het boeken van een appartement bij booking zag ik op de website staan inclusief luchthavenshuttle.Ik contacteerde de verhuurder maar die wist van niets dus contacteerde ik Booking.com. Aangezien ze niet reageerden op mijn mails heb ik telefonisch contact met hen opgenomen. Zij konden het niet vinden op de website en ik heb dan een copy/paste gedaan van de website en hen doorgestuurd evenals een printscreen van het moment waarop ik het bewaard had. Booking nam contact op met de verhuurder maar deze ontkende dat dit erop stond. Booking bleef er maar op hameren dat indien er iets fout gelopen was het de schuld was van de verhuurder maar ik vind dat ik een contract heb met booking en niet met de verhuurder dus dat zij dat moeten in orde maken. Het bewijs dat ik hen stuurde vonden ze niet voldoende en ze insinueerden dus eigenlijk dat ik de tekst zou kunnen hebben gemanipuleerd. Enkel een printscreen zou bewijs leveren. Ik had een printscreen gemaakt maar niet bewaard omdat deze mij enkel de bovenkant van de pagina toonde en de informatie onderaan stond.Ik ben dan terug op zoek gegaan naar de pagina waarop het stond maar het was verdwenen en heb dus geen printscreen kunnen maken en heb dus zelf moeten instaan voor het vervoer vanaf de luchthaven.Tevens wens ik te vermelden dat ik bij aankomst 30 euro schoonmaakkosten moest betalen, wat bij nazicht wel op de boekingsbevestigingsmail stond maar nergens op de website werd vermeld!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform