Geachte mevrouw/heer, Op verschillende data worden (post-)paketten geleverd aan mijn adres, terwijl deze voor andere adressen bedoeld zijn. Dit wegens vermeende 'luiheid' van chauffeur(s) omdat de beoogde adressen verderop in de straat gelegen zijn in een wijk/ woonblok, waar vele brievenbussen zijn (en het iets meer werk vraagt om de juiste brievenbus te vinden). Ik stel echter vast dat de verschillende mails die ik stuurde aan uw dienst om dit probleem aan te kaarten gewoonweg niet meer beantwoord worden en dat de paketten in mijn brievenbus blijven gedropt worden. Ik ben geen postbode noch krijg ik een vergoeding voor de bedeling van den paketten ;-). Ik heb reeds gedurende lange tijd de paketten bezorgd aan de juiste bestemmelingen, doch ik ben hiermee nu gestopt. Er liggen hier momenteel een tiental paketten gestockeerd, waarvan ik niet weet wat ermee aan te vangen. Ik ga de paketten niet meer bedelen op de juiste adressen, want dan blijkt het probleem bestaan. De paketten worden geleverd door "Colis Privé" (staat toch linksboven op het etiket). Met vriendelijke groeten,