Terug

Uw paketten worden niet correct geleverd (niet ontvangen)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

R. L.

Naar: Colis Privé

17/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op verschillende data worden (post-)paketten geleverd aan mijn adres, terwijl deze voor andere adressen bedoeld zijn. Dit wegens vermeende 'luiheid' van chauffeur(s) omdat de beoogde adressen verderop in de straat gelegen zijn in een wijk/ woonblok, waar vele brievenbussen zijn (en het iets meer werk vraagt om de juiste brievenbus te vinden). Ik stel echter vast dat de verschillende mails die ik stuurde aan uw dienst om dit probleem aan te kaarten gewoonweg niet meer beantwoord worden en dat de paketten in mijn brievenbus blijven gedropt worden. Ik ben geen postbode noch krijg ik een vergoeding voor de bedeling van den paketten ;-). Ik heb reeds gedurende lange tijd de paketten bezorgd aan de juiste bestemmelingen, doch ik ben hiermee nu gestopt. Er liggen hier momenteel een tiental paketten gestockeerd, waarvan ik niet weet wat ermee aan te vangen. Ik ga de paketten niet meer bedelen op de juiste adressen, want dan blijkt het probleem bestaan. De paketten worden geleverd door "Colis Privé" (staat toch linksboven op het etiket). Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

R. L.

Naar: Colis Privé

27/01/2025

Geachte, Het probleem blijft bestaan. Jullie chauffeur bracht vrijdag 24 januari om 13:34 uur weer een pakket droppen en reeds daarna heel snel weg. Het pakket (de paketten) is voor andere bestemmelingen (die enkele honderder meters verder in de straat gelegen zijn). Ons huisnummer lijkt niet eens op dat van de bestemmelingen. Uw chauffeurs willen gewoon geen moeite doen om de paketten op het juiste adres te bezorgen. Op verschillende data worden (post-)paketten geleverd aan mijn adres, terwijl deze voor andere adressen bedoeld zijn. Ik stel echter ook vast dat de verschillende mails die ik stuurde aan uw dienst om dit probleem aan te kaarten gewoonweg niet meer beantwoord worden en dat de paketten in mijn brievenbus (of voor mijn voordeur) blijven gedropt worden. Er liggen hier momenteel verschillende paketten gestockeerd, ik ga de paketten niet meer bedelen op de juiste adressen, want dan blijkt het probleem bestaan. De paketten worden geleverd door "Colis Privé" (staat toch linksboven op het etiket). Ik lees op het internet dat velen dit probleem hebben met uw firma - dit is jullie gekend want er is dan ook nergens een telefoonnummer te vinden om persoonlijk contact op te nemen met jullie bedrijf. Ik wil dat deze 'pesterijen' stoppen en dat de paketten geleverd worden zoals het hoort, op het juiste adres. Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform