Terug

Uw leveringen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

10/07/2023

Beste,wij hebben een krantenabonnement bij u en sloten daartoe een overeenkomstig kontrakt. Wij hebben sins 1 juli '23 ll. geen krant meer gekregen. Zaterdag slaagde ik er na meer dan een uur bellen een operator te spreken. Haar geen verwijt. Na een overlopen van onze abonnementsgegevens en de verlofopdracht welke tot eind juni liep, was alles in orde en werd me verzekerd dat ik vandaag 10 juli zonder fout de krant in de bus zou krijgen en de voorbije week gecrediteerd zou worden. Vandaag helaas nog geen krant! Ik begrijp dat nieuwe I.T. systemen voor problemen kunnen zorgen maar als uw klant is, beter was dit niet mijn probleem. Vandaag heb ik terug geprobeerd telefonisch contact te nemen met de klantendienst, wat me tussen 15 en 17 u niet lukte. Wanneer alle lijnen bezet blijven gedurende deze tijd lijkt me er iets grondig mis te zijn. Jammer genoeg kan ik HLN niet als klantvriendelijk omschrijven en hoop van ganser harte dat DPG de nodige stappen zet om dit euvel op te lossen.

Berichten (4)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: E. S.

11/07/2023

Beste Eduard,Gelieve het contactformulier in te vullen ops:www.hln.be/service/contact.U zal dan binnen 2 werkdagen een antwoord van Lezersservice ontvangen.Mvg,HLNOp ma 10 jul 2023 om 17:32 schreef

E. S.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

11/07/2023

Beste HLN,Dat is onzin. Op de ingevulde klachtenformulieren van van vorige week kreeg ik géén antwoord.

E. S.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

10/08/2023

Beste mevrouw, mijnheer,momenteel loopt de bedeling terug normaal. We hebben nu ook een briefje op onze brievenbus gekleefd met de tekst: in deze bus HLN aub. Wonder o wonder het werkt! Mogelijk ligt de fout dus niet bij dan wel bij de distributie. Kan de koerier de namen of nummers op de brievenbussen niet lezen? Wegens een visuele beperking? (is dan hopelijk niet bestuurder van een voertuig) of ons Arabisch schrift of numeriek stelsel niet machtig? Hoe dan ook kan een hartig gesprek met uw distributieverantwoordelijke wel een deel van de klachten vermijden door dit op te lossen. Bij deze beschouwen we deze klacht als afgehandeld.Vriendelijke groeten,

E. S.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

10/08/2023

Beste mevrouw, mijnheer,momenteel loopt de bedeling terug normaal. We hebben nu ook een briefje op onze brievenbus gekleefd met de tekst: in deze bus HLN aub. Wonder o wonder het werkt! Mogelijk ligt de fout dus niet bij dan wel bij de distributie. Kan de koerier de namen of nummers op de brievenbussen niet lezen? Wegens een visuele beperking? (is dan hopelijk niet bestuurder van een voertuig) of ons Arabisch schrift of numeriek stelsel niet machtig? Hoe dan ook kan een hartig gesprek met uw distributieverantwoordelijke wel een deel van de klachten vermijden door dit op te lossen. Bij deze beschouwen we deze klacht als afgehandeld.Vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform