Mijn wasmachine deed raar (er is een oververhitting, waardoor mijn afwasbakje aan het smelten was). Ik neem contact op met de klantenservice. Ze vragen om een aantal foto's te sturen van het toestel. Even later krijg ik telefoon dat ze een afspraak met een technieker kunnen inplannen op zaterdag. Dit vond ik in orde.
De technieker kwam zaterdag langs en was binnen de 5 minuten weer buiten. Hij had een aantal foto’s genomen en zei dat hij de vervangstukken zou bestellen. Ik dacht van “vlot geregeld, goede klantenservice”. Een halfuur later belt diezelfde technieker plots weer aan. Erg onverwacht, we dachten dat hij misschien wat had vergeten, dus laten hem weer binnen. Bij het binnenkomen in ons appartement verteld hij ons doodleuk dat de te vervangen onderdelen niet onder garantie vallen. Om die reden moet hij 89 euro verplaatsingskosten aanrekenen. Wij vielen uit de lucht aangezien dit niet op voorhand aan ons werd verteld vanuit de klantenservice bij het maken van de afspraak. Dit zeiden we ook aan de technier. Hij zei dat we inderdaad niet moeten betalen voor prospectie, maar omdat het te vervangen deel van de wasmachine niet in garantie is, hij toch plots 89 euro moet vragen. Dit is een erg vaag verhaal.
Achterna een mail gestuurd met de klantenservice van Vandenborre, om ook daar mijn beklag te doen. Ze zeggen doodleuk dat ik het maar moet betalen.
Uw Akte van Vertrouwen, absoluut niet!
Dossiernummer 64516869