Terug

Uw Akte van Vertrouwen, absoluut niet!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

R. B.

Naar: VANDEN BORRE

02/10/2024

Mijn wasmachine deed raar (er is een oververhitting, waardoor mijn afwasbakje aan het smelten was). Ik neem contact op met de klantenservice. Ze vragen om een aantal foto's te sturen van het toestel. Even later krijg ik telefoon dat ze een afspraak met een technieker kunnen inplannen op zaterdag. Dit vond ik in orde. De technieker kwam zaterdag langs en was binnen de 5 minuten weer buiten. Hij had een aantal foto’s genomen en zei dat hij de vervangstukken zou bestellen. Ik dacht van “vlot geregeld, goede klantenservice”. Een halfuur later belt diezelfde technieker plots weer aan. Erg onverwacht, we dachten dat hij misschien wat had vergeten, dus laten hem weer binnen. Bij het binnenkomen in ons appartement verteld hij ons doodleuk dat de te vervangen onderdelen niet onder garantie vallen. Om die reden moet hij 89 euro verplaatsingskosten aanrekenen. Wij vielen uit de lucht aangezien dit niet op voorhand aan ons werd verteld vanuit de klantenservice bij het maken van de afspraak. Dit zeiden we ook aan de technier. Hij zei dat we inderdaad niet moeten betalen voor prospectie, maar omdat het te vervangen deel van de wasmachine niet in garantie is, hij toch plots 89 euro moet vragen. Dit is een erg vaag verhaal. Achterna een mail gestuurd met de klantenservice van Vandenborre, om ook daar mijn beklag te doen. Ze zeggen doodleuk dat ik het maar moet betalen. Uw Akte van Vertrouwen, absoluut niet! Dossiernummer 64516869

Berichten (4)

VANDEN BORRE

Naar: R. B.

03/10/2024

Cynthia (Vanden Borre) 3 okt 2024 11:40 CEST Beste, We hebben jouw mail goed ontvangen. We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw. Bedankt voor je geduld! Fijne dag, Cynthia Klachten 2 okt 2024 13:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [JDXNJ6-NK6EN]

R. B.

Naar: VANDEN BORRE

03/10/2024

Plots krijg ik een mail dat ik nog meer moet betalen terwijl ik niet akkoord ben gegaan met de reparatie, wat is dit?

VANDEN BORRE

Naar: R. B.

10/10/2024

Cynthia (Vanden Borre) 10 okt 2024 14:19 CEST Beste, Ik denk dat onderstaande foto voor zich spreekt dat dit om een externe schade gaat NIET veroorzaakt door een technisch defect van het toestel. Het bovenblad, de plastiek is gewoon gesmolten, dit is een schade, geen defect van het toestel. Bijgevolg hebben wij dan ook geen oplossing hiervoor binnen de garantie. Mvg Cynthia Consumentendienst Cynthia (Vanden Borre) 3 okt 2024 11:40 CEST Beste, We hebben jouw mail goed ontvangen. We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw. Bedankt voor je geduld! Fijne dag, Cynthia Klachten 2 okt 2024 13:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [JDXNJ6-NK6EN]

VANDEN BORRE

Naar: R. B.

15/10/2024

Vanessa (Vanden Borre) 15 okt 2024 08:35 CEST Beste, Ik bevestig via deze weg dat de kost van 89 euro reeds in minderheid gebracht werd. Deze factuur hoeft dus niet meer betaald te worden. Je herstel dossier werd ook reeds afgesloten met als melding dat het bestek geweigerd werd. Vriendelijke groeten, Vanessa, Consumentendienst, Klachten 3 okt 2024 13:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3913N4-V97XP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform