Terug

Useless support

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Scarlet

06/12/2023

Scarlet cost me a lot of income by not providing any help when connecting to my employer's VPN suddenly stopped working. I, a software engineer, am capable enough to determine what the problem is, and where it occurs. First line support was completely useless, had no idea what I was talking about. Just asked if I can 'play a youtube video' and that was the end of it. You would expect they, at the very least, escalate this issue to second line. That did not happen. I logged a ticket myself, to no avail. As long as you can 'play a youtube video', any other problem seems to be not theirs. I filed an official complaint. I filed a complaint against first line support too. I have not heard from them still. Meanwhile I am technically unemployed. I am obligated to work from home, but can not do so without their interference. I waited a week for any help or contact whatsoever. As there seems to be no sign of support I switched to a new provider which will be installed next week. Do not waste your time and money on Scarlet if the existence/quality of your home network determines your income.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: L. V.

07/12/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01932215-72 met als Scarlet referentie 50250689 in behandeling genomen.We doen er steeds alles aan om voor een zo goed mogelijke klanten ervaring te zorgen.Als internet operator is onze taak om een internet connectie tot stand te brengen. Wij hebben zelf geen invloed of impact op VPN connecties.Wanneer u problemen ondervind met een bepaalde vpn connectie dan vrees ik dat u best contact opneemt met de IT van het bedrijf of instantie die deze VPN heeft opgezet.We vinden het jammer dat u wegens deze slechte ervaring uw opzeg doet.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform