Beste,UPS heeft een packet geleverd toen we niet thuis waren. Daarom hebben ze het in een van hun UPS shops geleverd. Bij afhaling moest ik de invoice cash betalen, anders kreeg ik het pakket niet mee. Dit heb ik dan ook gedaan, en heeft de persoon van de shop dit afgetekend als betaald.Nu stuurt UPS mij elke maand een reminder om de factuur nog te betalen.Ik heb hiervoor al meerdere keren gebeld, gemaild en zelfs een aangetekend schrijven met alle bewijssstukken gestuurd. Telefonisch zeggen ze mij dat dit in orde komt, maar dit duurt nu al 7 maanden, en dit is nog steeds niet in orde.Dit gaat over een bedrag van 41.67€. Uit principe wil ik dat dit opgelost geraakt, want het is hun administratie die niet in orde is.Te nemen actie UPS: Zij moeten in hun systeem de invoice als betaald afstippen. En mij dit ook op mail bevestigen dat dit gebeurd is.En eigenlijk zouden ze mij nog moeten vergoeden voor de gemaakte kosten van de aangetekende zending