Terug

unilaterale annulatie geldtransfert

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: WESTERN UNION

08/09/2023

Op 04.09 deed ik, in naam van onze vzw, onze jaarlijkse geldtransfert naar Suriname. Het gaat om 5.000 € voor een studiefonds. Op 06.09 kreeg ik een mail dat de geldoverschrijving geannuleerd werd. Zonder een woordje uitleg of zonder opgave van reden. Via de webstek van Western Union is het onmogelijk een mail te sturen naar de klantendienst ! Per telefoon gaat het al evenmin. Na een eindeloos lang meerkeuzemenu, wordt de verbinding gewoon verbroken ! Begrijpe wie kan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform