Beste,Ik kocht 4 jaar geleden een Audi bij D'Ieteren en nam bij aankoop een onderhoudscontract bij We Care D'Ieteren.Ik ontving van u een brief dd 14/12/2020 waarin u me een regularisatie van mijn onderhoudscontract voor mijn Audi voorstelde. Volgens u rijd ik te veel kilometers en lijkt het u, in mijn voordeel, wenselijk (sic) dat mijn huidig contract (144 maanden-75000km) aangepast wordt (naar 144 maanden-120000km). Dit zou een aanpassing van het maandelijks te betalen bedrag met zich meebrengen van 32,85€ naar 48,30€. En bovendien, en hier wordt het echt stuitend, zou die aanpassing ook voor de voorbije 4 jaren gelden en zou ik als 'regularisatie' voor die periode retroactief een som van 778,34€ moeten ophoesten. U begrijpt dat ik het enigszins moeilijk heb om dergelijk bedrag te betalen, retroactief !!!, voor een unilaterale contractaanpassing, waar ik niet mee akkoord ga, van een contract dat reeds bestaat voor kilometers die ik in de toekomst MISSCHIEN zal rijden.Ik verzet mij hier dan ook tegen en heb u dit gemeld in mijn mail van 20/12/2020 waarin ik u meedeelde, in duidelijke taal, dat ik geen contractaanpassing of betaalveranderingen aanvaardde. Ik kreeg hierop een type antwoord dat het druk was bij u en dat jullie zo snel mogelijk zouden antwoorden. Ik wacht nog. Ik heb dan mijn domiciliëringen met uw diensten geblokkeerd en u dit laten weten met mijn mail van 31/01/2021 nadat u op 30/01/2021 meldde dat u de toch de maandelijkse aanpassing en het regularisatiebedrag zouden aanbieden per domiciliëring bij mijn bank. Ook op deze mail kreeg ik hetzelfde type antwoord. Ik wacht nog op het eigenlijke antwoord. Ik heb intussen het vorige bedrag van 32,85€ voor februari overgemaakt aan uw diensten en heb u dit laten weten met mijn mail van 02/02/2021. Ook hier hetzelfde type-antwoord. Ik wacht nog op het eigenlijke antwoord. Intussen heeft u 4 pogingen ondernomen om het geld bij de bank te pakken te krijgen. Alsof mijn mening daarover (mijn geld) van geen enkele tel is.Ik wens dat u onmiddellijk stopt met deze voortdurende aanval (ik voel me daar niet goed bij hoor, het lijkt wel stalken) voor het verkrijgen van een bedrag dat u niet toekomt. Het is naar mijn gevoel niet mogelijk dat ik in het VERLEDEN zou betalen voor een kilometers die ik in de TOEKOMST misschien zou rijden. En de stress die gepaard gaat met die aanhoudende pesterijen over betalingen die plotsklaps in de geest van één van uw medewerkers zijn ontsproten is niet meer te harden. Ik begrijp dat u die som van 778€ ontzettend graag zou willen hebben want het is de droom van elke verzekeraar om centen te ontvangen voor risico's in het verleden die NIET plaatsgevonden hebben om zo slapend rijk te worden.Gelieve dus de situatie zoals ze was voorheen te willen herstellen en mij eventueel een NIEUW contract aan te bieden zonder retroactieve betalingen of zonder dat die betalingen in mijn toekomstige maandelijkse aflossingen opgenomen worden. Gelieve ook nota te nemen van het feit dat ik alle vertrouwen in Audi We Care verloren heb en in het vervolg geen domiciliëringen meer zal toestaan. Voortaan wil ik mijn facturen voor maandelijkse bijdragen par MAIL !Met beste groet,Ronny Elaut, Oostduinkerke