Terug

Ultimate Ears BOOM 3

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: FNAC BELGIUM

17/11/2023

Beste Ik bestelde een Ultimate Ears BOOM 3 .Ik heb nooit eerder besteld op Fnac en dus niet gekend bij Fnac wat jullie ook zien aan het account dat ik maakte op de dag zelf .Mijn dochter wou deze al zo lang en ik vond hem te duur voor zo een jong meisje .Mijn dochter heeft vele zware watertjes doorgezwommen en wou toch als opkikker deze kopen. De korting kwam als een godsgeschenk. Maar al snel voelde ik dat het mis liep ... MAAR ik nam contact op met een medewerker en die. Zei me letterlijk dat ik me geen zorgen moest maken (ik heb dit opgeslagen dus heb deze printscreens) het ging verzonden worden. En dat maakt mij boos. Omdat ik daar al aangaf van deze gaat toch niet geannuleerd worden. Nee nee moest mij geen zorgen maken. En zie nu. Dus nee dit is niet ok. Fout op uwe site .... En dan een medewerker die leugens verteld? Nope nee .... Geen tegemoetkoming niets .

Berichten (16)

FNAC BELGIUM

Naar: S. C.

21/11/2023

Beste,Bedankt voor u schrijven, hoewel we de situatie betreuren, kunnen we deze bestelling niet verwerken.Door deze foutive prijsaanduiding zijn wij echter genoodzaakt je bestelling te annuleren.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Wij danken je voor je begrip en hopen je binnenkort opnieuw van dienst te kunnen zijn.Naar aanleiding voor dit ongemak heeft u als klant dan ook van ons reeds een commerciele geste verkregen in de vorm van een promo code ter waarde van 10 euro, wij blijven dan ook als bedrijf bij ons standpunt.Hopend op uw begrip,Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

S. C.

Naar: FNAC BELGIUM

21/11/2023

Stop met een copy paste te doen van jullie berichtjes om ervan af te zijn. Dat jullie site een "foute" prijs aangaf kan ik nog inkomen. Maar feit dat jullie bij iedereen iets anders als excuus hebben gebruikt en je medewerkers mij duidelijk sturen dat ik me geen zorgen om moest maken. Ga ik niet in mee. Ik weiger dus jullie zogezegde tegemoetkoming en wacht tot jullie een fatsoenlijk tegemoetkoming doen...

FNAC BELGIUM

Naar: S. C.

21/11/2023

Beste,Bedankt voor u schrijven, hoewel we de situatie betreuren, kunnen we deze bestelling niet verwerken.Naar aanleiding voor dit ongemak heeft u als klant dan ook van ons reeds een commerciele geste verkregen in de vorm van een promo code ter waarde van 10 euro, wij blijven dan ookals bedrijf bij ons standpunt.Hopend op uw begrip,Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

S. C.

Naar: FNAC BELGIUM

21/11/2023

En zoals gezegd in mijn mail. Ga ik daar verder niet op in en wacht ik op de andere gedupeerden wat die gaan doen. Uw compensatie van 10 euro is geen bal waard.

S. C.

Naar: FNAC BELGIUM

26/11/2023

U betaald ook niet het volledig bedrag terug zie ik net in jullie mails!!! Ik betaalde 39 euro géén 38,.... Euro afzetters.. zo worden jullie wel dik en groot door overal geld te pikken van jullie gedupeerde klanten

FNAC BELGIUM

Naar: S. C.

28/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Het moet hier om een misverstand gaan.We bevestigen dat het bedrag dat terugbetaald werd effectief Eur 39,00 is.Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

S. C.

Naar: FNAC BELGIUM

28/11/2023

Ik ben dan nog steeds niet tevreden. Zo te lezen maken jullie echt heel veel fouten. Ik hoop dat test aankoop dit ook mooi mee volgt en bij in het dossier zet. Want Jezus jullie maker de een zooitje van. 😱

FNAC BELGIUM

Naar: S. C.

29/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Het spijt ons, maar helaas kunnen wij de Ultimate Ears BOOM 3 Luidspreker niet leveren aan de prijs van Eur 38,70 gelet op de uiterst lage marges. Wij menen dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren, aangezien er geen akkoord was over deze manifest verkeerde prijs. Hiernaast moeten wij ook meegeven dat wij wettelijk niet toegelaten zijn met verlies te verkopen.Wij verontschuldigen ons voor dit voorval, en doen er alles aan om in de toekomst nog zorgvuldiger om te gaan met de informatie die wij op onze website vermelden.Wij hopen op je begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

S. C.

Naar: FNAC BELGIUM

01/12/2023

U steelt ... Ik betaalde 39 euro géén 38. Uw mails voor terug te betalen kloppen dus niet. Als u zo bij elka klant wat geld gaat nemen. Worden jullie inderdaad slapend rijk. Raphael jullie maakte een fout op de site. Graag ook nu een uitleg op al de andere vragen? U negeert deze gewoon resoluut. Bewust! U mag niet met verlies verkopen maar gaat 30 cent pikken per klant. Dieven zijn jullie! Graag ook antwoord waarom? Antwoord waarom julli werkneemster mij zwart op wit bevestigde dat deze ging opgestuurd worden. U negeert deze foto's en bewijs. Waarom krijgt elke klant een ander verhaal. Jullie zever in pakskes pakt hier niet. Eerst antwoorden....En niet een standaard bericht. Dat moet ik eens riskeren op mijn werk &#128517 mijne C4 zou klaar liggen. Antwoorden graag...

FNAC BELGIUM

Naar: S. C.

02/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Ik bevestig hierbij dat het bedrag die terugbetaald is effectief Eur39,00.Wij hebben een menselijk fout gemaakt in de aanduiding op onze website hiermee gaan wij volledig akkoord en hebben ons reeds ten oprechte verontschuldigd.Hiernaast menen wij dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren.Wij nemen rekening met uw opmerkingen en zullen in de toekomst nog zorgvuldiger omgaan met de informatie die wij op onze website vermelden.Wij hopen op je begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

S. C.

Naar: FNAC BELGIUM

02/12/2023

Raphael niet 1 menselijke fout meerdere.Zoals je zelf zag op het nieuws waarschijnlijk laten we het hier niet bij. Kom me aub tegemoet met een beter voorstel dan 10 euro die ik bij jullie moet uitgeven. Want neen, Fnac ik koop nooit meer iets via jullie. Ik kreeg helaas nog steeds geen antwoord op mijn andere vragen. Ik stel ze nog eens...U maakte een menselijke fout op de pagina of website. Okay ... U komt af met een korting dat niet zou kunnen. Dat kan wel want black Friday kortingen waren enorm. Op Amazon waren er kortingen van maar liefst bijna 200 euro op gsm's... Dus het kan. Ik ging ervan uit dat dit hij jullie ook was. 2e vraag. De werknemer waar ik mee chatte bevestigde mijn bestelling en schreef zwart op wit dat dit verstuurd ging worden.Ik vraag nog opnieuw dit wordt toch niet geannuleerd? Neen! Ik moest mij geen zorgen maken= ook een menselijke fout? Dus fout 2??Moet kunnen, zo een groot bedrijf of webshop die de ene fout na de andere maak?Ik bezorg dit gesprek ook aan test aankoop dat dit natuurlijk mee gaat naar de rechter...Ik heb jullie kansen genoeg gegeven om me deftig tegemoet te komen....En dan waarom kregen meerdere mensen een andere uitleg? Menselijke fout 3? 4? 5?.....Want ja interne communicatie 0,0 bij jullie? Jullie werknemers mogen zeggen wat ze willen of mogen uitvinden wat ze willen om maar van de zagen de klanten af te zijn? Ik begin echt meer en meer te denken dat het bij jullie club meth is. Lootje trekken van wat gaan we antwoorden. Tijd dat de ballen in dalen en daar iemand deftig beslissingen nemen bij jullie want jullie zijn slecht bezig. Ik wacht nog steeds op een deftige tegemoetkoming.

FNAC BELGIUM

Naar: S. C.

05/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Dit probleem werd veroorzaakt door een fout in de prijzing op onze website.Wanneer u met ons contact heeft genomen was dit probleem nog niet gekend, onze collega's die geen zicht en kennis hebben op de winstmarges en de prijs van dit product hadden geen reden om te vermelden dat uw bestelling niet kon doorgaan. Dit was ook niet hun taak, na uw oproep hebben onze collega's dit doorgegeven naar de nodige dienst die dit probleem hebben gezien en alle bestellingen nog hebben kunnen annuleren voor de zending. Er werd u zeker niet bewust een foute informatie doorgegeven. Hierna, wanneer de bestellingen geannuleerd werden en wij de eerste retours van klanten hebben gekregen, zagen wij dat het product niet meer aanwezig was in ons systeem aangezien deze weggehaald werd en hebben hierdoor doorgegeven dat er geen voorraad meer was omdat wij echt hiervan uitgingen en dit zo zichtbaar was in het systeem. Zodra wij hier de info hebben doorgekregen over de foute prijs en de annulaties hebben wij altijd hetzelfde info doorgegeven.Het kan zijn dat zoals u vermeld Amazon hoge kortingen had op producten maar dit was niet voor deUltimate Ears BOOM 3, dit product kon u en zal u nergens vinden aan Eur39 dit is heel laag onder de winstmarge en de prijzen van dit product op de markt.Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze fout en voor de annulering van de bestelling. Wij hopen dat dit betreurenswaardige incident geen afbreuk zal doen aan uw loyaliteit, uw vertrouwen in ons merk en onze goede trouw.Hiernaast menen wij dan ook dat wij het recht hadden de bestelling te annuleren.Hopend al uw vragen te hebben kunnen beantwoorden.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

S. C.

Naar: FNAC BELGIUM

05/12/2023

Het was al geannuleerd bij mensen dus dat klopt niet wat je zegt....

FNAC BELGIUM

Naar: S. C.

08/12/2023

Beste,Bedankt voor u schrijven, hoewel we de situatie betreuren, kunnen we deze bestelling niet verwerken.Naar aanleiding voor dit ongemak heeft u als klant dan ook van ons reeds een commerciele geste verkregen in de vorm van een promo code ter waarde van 10 euro , wij blijven dan ook als bedrijf bij ons standpunt.Hopend op uw begrip,Met vriendelijke groeten,JohanFnac.be

S. C.

Naar: FNAC BELGIUM

10/12/2023

Een commerciële geste die ik moet gebruiken op jullie site? Denk je nu echt dat mensen die zo in het zak gezet zijn nog gaan aankopen doen op jullie site met een bonnetje van een schrale 10 euro....

S. C.

Naar: FNAC BELGIUM

23/12/2023

Beste ga ik nog antwoord krijgen? Nog steeds vragen jullie mijn gegevens voor een terugbetaling van een bedrag dat niet gelijk is aan wat ik behaalde. Dus wat u hierboven zei is bullshit? Ook Is uw antwoordt niet ten gronde. Vertel me aub duidelijk hoe ik had moeten merken dat de prijs verkeerd was, wetende dat - dit een product is dat reeds 5 jaar op de markt staat (waarde daalt en hoge korting is logischer dan voor een gloednieuw product)- dat er tijdens Black Friday vaak hoge korting (50% à 80% is niet ongezien) op high-tech wordt gegeven, inclusief Bluetooth speakers - en dat concurrenten deze speaker momenteel voor 104€ verkopen (0.a. amazon.fr) terwijl er nu geen bepaalde kortingsperiode loopt (Black Friday, solden, enz.). Ik kijk benieuwd uit naar uw antWOord ten gronde (!!!). Indien u mij opnieuw een copy & paste antwoord geeft, zonder nieuw elementen en waar u niet antwoordt op bovenstaande elementen, weet ik wel hoe laat het is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform