Terug

Uitzonderlijk lange wachttijd nieuwe installatie zonnepanelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: FLUVIUS

26/07/2023

Beste,Een maand geleden meldde ik een nieuwe installatie zonnepanelen aan op onze nieuwbouw woning. Nu vond ik op de website terug dat u op deze moment nog maar aanvragen sinds 09 januari dit jaar aan het verwerken bent. Met andere woorden een achterstand van meer dan een half jaar. Dit is een absoluut schandalig lange wachttijd. Wij worden verplicht investeringen te doen om zo groen mogelijk te wonen maar worden verhinderd in het gebruik hiervan door deze wachttijd. Ondanks onze investering en ondanks de onbetwistbare registratie van deze injectie via de digitale meter worden wij niet vergoed voor deze elektriciteit die wij maandenlang op het net plaatsen. Wij gaan hier niet mee akkoord en willen binnen een redelijke termijn vergoed worden voor dit verlies. Door de onaanvaardbare achterstand van Fluvius wordt de terugverdientijd van onze investering in zonnepanelen verlengd en kunnen wij geen teruglevercontract afsluiten met een energieleverancier ondanks wij dus aan alle voorwaarden voldoen. Indien de aanmelding niet op korte termijn kan worden afgerond vragen wij aan Fluvius om ons te vergoeden voor dit verlies van inkomsten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform