Geachte mevrouw/heer,
Op 29/03/2024 heb ik met uw onderneming(en) een overeenkomst afgesloten voor het uitbreken en plaatsen van 2 deuren, 1 vliegendeur, 2 ramen met vliegenramen, 1 schuifraam met plicevliegendeur, 3 rolluiken.
Op 12 en 13/08/24 werden de werken aangevat, helaas bleven er nog veel gebreken en werden items niet geleverd. Na een bezoek van de zaakvoerder op 4/9/24 beloofde die dat alles zou opgelost worden. Op 14/11 werden enkele gebreken opgelost. Tijdens herhaaldelijke telefonische contacten werd steeds beloofd dat alles in orde kwam, in december werd zelfs gezegd dat alles in 2024 in orde zou komen.
Echter, ik stelde op 27/12/2024 vast dat volgende schade die werd toegebracht tijdens de werken en bepaalde werken nog niet of onvolledig werd uitgevoerd/opgelost :
• Beschadiging schuifraam door purschuimvlekken
• nageltjes keukenraam
• vervanging aluminium hoeklat aan schuifraam
• niet volledig vertikaal hangen rolluiklint schuifraam
- oplossen probleem rolluik schuifraam, blijft niet omhoog
- vervangen verdwenen steen bij schuifraam
- vervangen as en reductie schuifraam
- vlekken op terras en dorpel bij schuifraam door purschuim en purschuim verwijderaar
- afwerking rolluikkast schuifraam
- vervanging vensterglas keuken door fout in glas
- plaatsing ontbrekende plicevliegenraam schuifraam
- opvullen gaatjes parket living aan schuifraam
- opspuiten opening aan voordeur
- nageltjes keukenraam
Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de 15 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Offerte/Overeenkomst
- Bewijs schade