Terug

UItvallen omvormers zonnepanelen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. O.

Naar: FLUVIUS

12/10/2021

Beste, Geachte,Ik lees vandaag het artikel in de HLN krant betreffende het uitvallen van zonnepanelennomvormers.Ik meen dat dit in de maand augustus ook zo was bij mijn installatie.Ik had me al de bemerking gemaakt dat de lage opbrengst toch wel een oorzaak moest hebben.In bijlage een overzicht van de geleverde groene stroom.2 vragen hierbij.Heb ik recht op een compensatie?Wat dient er aangepast te worden dat dit in de toekomst niet meer kan voorvallen.De voorbije jaren was de opbrengst in augustus iets ronde de 600 kwh. Dit jaar slechts 188 Khw.We hebben dus nogal wat centen misgelopen. ( Certificaten en stroom)Het uitvallen moet dus de oorzaak geweest zijn. We waren een groot deel van de maand op reis.Ook in september zie ik een dip. Ik vermoed dat ook dan het probleem nog aanwezig was.Dank voor feedback.

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: J. O.

13/10/2021

Beste Test-Aankoop,Bedankt om uw vraag/klacht door te sturen.Wat is het aansluitadres (adres waarover deze klacht gaat) ?Met vriendelijke groeten,Klantendienst Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

J. O.

Naar: FLUVIUS

13/10/2021

Geachte, Adres: Leiegoeddreef nr 68793 Waregem.

FLUVIUS

Naar: J. O.

14/10/2021

BesteIk heb hiervoor een dossier opgestart met referentie 2000015566.Ik zal u terug contacteren van zodra ik meer informatie heb.Met vriendelijke groeten,Els ScheirlinckKlachtencommissiePostbus 609090 MelleTel: 0800 6 00 01Fax: 09 263 43 34www.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: J. O.

19/10/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform